kwaaltjes????

Misschien een beetje een rare vraag, maar wie van jullie had bij 6 weken zwangerschap al echte zwangerschapkwaaltjes? Wanneer begonnen ze bij jullie? Ik heb wel iets last van mijn borsten en als ik me opwind, voel ik een vlaagje misselijkheid, verder echt menstruatiekrampen, wie herkent dit? Ik ben zooooooo bang dat ik weer een miskraam krijg!
 
HAllo anoniempje

Met zes weken heb je idd vaak al de zwangerschapskwaaltjes die jij opnoemd.
Ook kan je de eerst weken last hebben van een menstruatie achtig gevoel, had ik ook. (ben inmiddels bijna 15 weken)
Lees de boeken over zwangerschap enzo maar eens, daar hebben ze het allemaal over dat gevoel.
Ik zou me niet al te veel zorgen maken als ik jou was en heel veel succes met je zwangerschap.
 
Dat is precies wat ik ook had bij 6 weken. Als je krampen nog echt op menstruatie lijken (en dat kan ook best heftig zijn) dat is er niets aan de hand. Alleen hele erge kramp dat je ongeveer dubbel slaat, dat is niet goed: snel de huisarts bellen. Tenminste, zo was het bij mij.

Ik heb ook een miskraam gehad, dus toen ik drie maanden daarna weer zwanger was, was ik ook heel erg gespannen bij elk krampje. Met 7 weken had ik een druppeltje bloedverlies, wat ik ook had bij de miskraam en toen mocht ik meteen voor een echo naar het ziekenhuis. Daar bleek alles gelukkig goed. Dus als je het echt niet vertrouwt gewoon bellen en wie weet mag je wel voor een echo gaan.
Sterkte!!
 
Ik ben nu 8 weken zwanger en heb prcies dezelfde kwaaltjes als jij. Mijn dokter heeft gezegd dat ik me vooral geen zorgen erover moet maken, het hoort erbij. Neem de rust die je lichaam vraagt en vooral veel genieten, 9 maanden zijn zo om!

Succes!
 
Wanneer je kwaaltjes krijgt is nogal verschillend. Als je bij zes weken nog niet heel erg misselijk bent en andere klachten hebt hoef je je geen zorgen te maken. Het menstruatie gevoel is heel gewoon. Het is je baarmoeder die aan het uitzetten is. Alles is zich aan het aanpassen voor de groei van baarmoeder en kind. Ik ben nu 8 weken zwanger van mijn tweede kind en had net als bij mijn dochter tot de 7e week niet heel erg veel last. Wat pijn in mijn borsten en menstruatiekramp. Begon al te hopen op slechts een beetje misselijkheid. Wel, dat was iets teveel gehoopt. Weet nu vaak niet waar ik het zoeken moet van ellende. Misselijk, hoofdpijn, moe en pijnlijke borsten. Het is zelfs erger dan de eerste keer. Maar goed, gaat ook wel weer over. Heel veel succes en gezondheid! Ik hoop dat je een fijne zwangerschap en straks een prachtkind hebt.
 
Ik ben ook 6 weken zwanger en ik heb ook al volop last van kwaaltjes: zeer pijnlijke borsten , (soms) misselijkheid, (soms)opgeblazen gevoel, beter ruiken (kan ook komen omdat ik gestopt ben met roken, hihi). Ik had deze kwaaltjes al vóór mijn NOD.

Succes met je zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan