Kwaaltjes?

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik had donderdag of vrijdag waarschijnlijk mijn eisprong en als het dan al raak zou zijn zou het nu een dezer dagen innestelen. Maar kan het dan dat ik nu al lamlendig ben, af en toe raar gevoel in maag, maar niet per se 's ochtends en ook niet echt super de super misselijk, maar gewoon vreemd. je krijgt toch meestal pas kwaaltjes als je tegen je de tijd van je menstruatie aan loopt? ik kan 's ochtends gewoon echt niet wakker worden. ik moet op een gegeven moment ook echt het ben uitrollen omdat ik anders gewoon doorslaap. volgens mij zou ik dan echt de hele dag door kunnen slapen, zo voelt het. ik wil mezelf niet te blij maken, maar ik heb dit nu 2 dagen en ik ben ook futloos. heb bijna nergens zin in. ben ook niet gaan werken omdat ik me niet 100% voel.
kan ik al kwaaltjes voelen (zo vroeg).

Ik hoop dat iemand een antwoord voor me heeft.

Groetjes Mejon, 24 jaar (ronde 5)

Hey mejon,

Ik herken dit echt.
Ik was ook heel de ochtend slaperig, kon m'n bed niet uitkomen, elke keer als ik dacht ...EN NU GA IK ERUIT!!! viel ik weer in slaap, moest me er echt uit dwingen!!!!
Ook had ik last van branderige ogen en was heel de dag moe, terwijl ik vanmezelf helemaal niet zo ben.
Ook het gevoel alsof ik ongesteld moest worden.
De dag dat ik ongesteld moest worden heb ik na 4 testen ervoor gedaan te hebben( wat erg dom was, want sloegen allemaal negatief uit), sloeg deze positief uit!!!Was een test van huismerk drogisterij en had hem sávonds gedaan.....
Dus wie weet meis, misschien is het raak...Ik hoop het voor je.
groetjes Nancejuh

Bedankt voor je reactie, mijn gevoel zegt dat het dit keer best wel eens raak zou kunnen zijn, maar ik durf het niet te denken omdat ik bang ben voor een teleurstelling.
in februari was ik 3 dagen overtijd, maar werd toch ongi. en ook toen had ik gevoel dat het wel eens raak kon zijn (eigenlijk omdat ik overtijd was).
oooooh, wat is het toch lastig. ik wil ook zo graag.
maar goed, we kunnen toch niet meer doen dan afwachten.
al begin wel steeds ongeduldiger te worden (erg he).
en we zijn pas 5 maanden bezig.
op zich is dat nog niet echt super lang.
maar goed, als je iets graag wilt dan is iedere maand er 1 te veel.

xxx Mejon 24 jaar (ronde 5)

Terug
Bovenaan