kwaaltjes!

A

Anoniem

Guest
zo lucht je hart.

van welke kwaaltjes heeben jullie last, zwanger zijn is niet alleen maar leuk, toch.

zelf ben ik net zwanger en erg moe en 's ochtends misselijk.
verder nog nergens last van

groetjes

Hey, hoe lang ben jij zwanger,

Ik ben 5wk en 5d. Bij mij begon de eerste misselijkheid al een dag voor mijn NOD, werd elke dag erger en vandaag voor de eerste keer moeten braken. Dus goed ôp schema he, ik heb ook heel pijnlijke borsten, nu al maatje groter, hoofdpijnen, vaak plassen, heel moe en beginnende bandenpijn, dus alles wat je zomaar kan bedenken,
Maar deze ochtend toen ik boven de pot hing dacht ik bij mezelf, het is voor een goed doel. Ik heb in maart een mk gehad en toen heel weinig klachten gehad, dus ik ben er blij mee, eens zien of ik dat binnen enkele weken nog zeg.
hahaha

heel veel knuffels van sita

Hoi,

Mijn kwaaltjes vallen vanaf dag 1 nogal mee (ben nu 23w).
In het begin was ik alleen maar moe en had ik ongeloofelijke honger (door die honger kwam ik er ook achter dat ik zwanger was, was namelijk niet gepland)

Vanaf week 12 of 13 was de moeheid gelukkig weg, heb nu alleen veel last van bandenpijn (veel meer dan bij mn eerste) Normaal hou ik van stevig doorlopen, maar dat is er vaak niet meer bij, dan krijg ik een trekkende pijn in mn buik, vooral rechts en dan loop ik net zo snel als een oma met rollator

Maar voor de rest weinig last van kwaaltjes... gelukkig!!!

Iedereen een fijne zwangerschap met niet teveel kwaaltjes gewenst!

Liefs Nika

Hai,
Mijn grootste kwelgeest is mijn rug. Ben nu pas 19 wkn en nu al constant zeurderig gevoel in mijn onderrug. Ik kan niet te lang staan, moet echt lopen of zitten. Bij mijn eerste had ik dit ook, en het ziet er nu niet hoopvol uit. Maar ik doe wel bewust veel rustiger aan, ben wat voorzichtiger met tillen.
Verder: het zuur!
De eerste weken vooral moe, bij vlagen heel misselijk geweest maar zonder te spugen en maar af en toe. de moeheid blijft ook wel, kan echt total loss thuiskomen na een dag werken.
Maar ik heb het er graag voor over!
Groetjes Soela

Hoi,

Drie dagen voor mijn nod vreselijke hoofdpijn en erg misselijk ook spugen.Nu negen weken en 1dg,    vooral moe....., met vlagen misselijk, krampjes en steken in mijn liezen en vagina ( sorry maar het is zo ) en ik ben niet vooruit tebranden ...

Ben nog niet aangekomen, eerder afgevallen een kilo, maar schijnt vaker voortekomen.
Begin al een beetje een bolling tezien, leuk!

Liefs
Debbie

haha! Echt eem onderwerp voor mij! Heb je even? Ik begon met hyperemises (zoveel overgeven dat je uitdroogt) en heb daar 4 keer voor in het ziekenhuis gelegen, daar ook nog de griep gekregen trouwens. Verder heb ik last van maagzuur, onrustige voeten, zere rug, scheef bekken, urineweginfectie, daaroor een vaginale schimmelinfectie en blaasjes op mijn tong, behoorlijk ernstige bloedarmoede,handen die opeens heel dik en rood worden en jeuken.  Ook nog een paar keer kramp in mijn kuiten gehad en aambeien, maar dat is gelukkig over. Verder ook nog een paniekstoornis ontwikkelt, maar ook dat gaat alweer een stukje beter. Ondanks dit alles ben ik toch erg blij met mijn zwangerschap. Als je je kindje voelt bewegen maakt dit toch bijna alles goed! :D Heerlijk zo even mijn hart luchten! Veel sterkte allemaal en gelukkig is het bij aftellen (ben nu 31 weken en het kindje ligt er al helemaal klaar voor) Hoop voor jullie allen dat je het bij 1 of 2 kwaaltjes houdt en voor mij is het nu beetje niks doen en afwachten!

Kus Maaike

Terug
Bovenaan