Kwaaltjes...

Pff, wordt er helemaal moe van, de kwaaltjes!

Sinds vorige week zondag buikkrampen, die zijn over gegaan (tenminste, voor het grootste deel), daarvoor in de plaats kreeg pijnlijke borsten. Neem daarbij ontzettende vermoeidheid en met vlagen misselijkheid en het maakt het feest compleet!

Nog meer mensen die gezellig last hebben van dergelijke kwaaltjes? En voor de vergevorderde, tot hoe lang blijft dit aanhouden?

Groetjes

Hoi,

Ik herken het goed. Ik ben nu 7 weken en 3 dagen en heb van diverse dingen last. Buikkrampen beginnen nu minder te worden, misselijkheid erger. Kom er wel achter dat zure producten (sinaasappelsap, augurken, dressings ed), niet goed vallen, dus die ben ik nu aan het vermijden. Tevens eet ik zeer vaak per dag, dat helpt ook. Vermoeidheid is niet normaal, wist niet dat ik zoveel kon slapen. Soms is het wel frusterend en zou je je gewoon lekker en energiek willen voelen, maar het zal wel weer overgaan, toch??

Groetjes,
Anneloes

Het is misschien vervelend, maar ook een goed teken. Wanneer ze ineens weg zijn is het niet goed!
Ik denk dat er genoeg mensen op het forum zijn die wilden dat ze het hadden! Maar troost jullie rond 12 weken is het ergste meestal wel voorbij. Al heb ik bij mijn eerste tot de laatste dag overgegeven!
Succes en geniet er toch vooral nog maar van!

@Gizmo;
Dat heb ik ook, sommige dingen vallen absoluut niet goed! Vermijden is idd de enige mogelijkheid, dan blijft het redelijk beperkt!
Die moeheid is echt bizar inderdaad! Ik slaap overdag gerust 2 uur en dan 's avonds gewoon vrolijk weer!

@Lieve kindjes;
Ik ben me er zeker van bewust dat ik niet (teveel) moet klagen, er zijn natuurlijk mensen die alle kwaaltjes van de wereld zouden willen hebben in mijn geval!

Genieten gaat zeker lukken!

Bij mij werden de misselijkheid en de pijnlijke borsten geleidelijk minder vanaf ong 12.5 weken en bij ong 14 weken de pijnlijke borsten tot minimaal. Ok nog wel gevoelig, maar dat is geen probleem. De misselijkheid heel af en toe met vlagen, vnl bij bepaalde dingen dus die vermijd ik perminent.
Qua vermoeidheid weet ik het niet, ik heb het tegenovergestelde slaapeloosheid en dat is nu met (morgen) 18 weken nog niet over, al gaat het stukje bij beetje beterder.
Voor jou en alle anderen hoop ik dat je je snel wat prettiger zullen voelen, Je lichaam heeft even de tijd nodig om aan alle hormonen te wennen.

Groetjes Pauline

zwangerschapsklachten of symptomen, het is maar net hoe je het noemt.
het begon met gevoelige tepels, toen gevoelige borsten, vlinders in je buik. de buikkramp kwam, vooral als ik stress of te hard werk. dat was na 2 weken gelukkig over maar toen kwam de vermoeidheid, ik word hier gek van. en beroerd ook, daardoor eet ik minder terwijl ik juist lees dat je vaker moet eten. maar de eetlust is minder, spaghetii kan ik niet meer luchten, ben van mijn chocolade verslaving af, en snoepverslaving dat is wel goed. zo maar taai taai en liga's op voorraad halen, gezonde tussendoortjes. kijken of dat werkt. enne ben nu 7 weken.en ik weet het nu 2-3 weken. Ik ben heel benieuwd hoe de zwangerschap verder gaat, hopelijk dat dit snel voorbij gaat. vooral mijn vriend doet gezellig mee met de moodswings hihihi dus de sfeer hier is ook heel wisselend.

Terug
Bovenaan