Kwaaltjes?

Voor degene die ook net zwanger is (ik ben waarsch bijna 5 weken) hebben jullie ook kwaaltjes met de feestdagen gehad en is nu alles over? Vind het een raar idee, maar kan natuurlijk ook moeheid en opgeblazen gevoel geweest zijn van drukke, etende dagen.
Nou ik hoor t wel.

Ik ben nu waarschijnlijk 4 weken 2 dagen (uitgaande van mijn laatste ongi) Ik heb sinds 2de kerstdag kwaaltjes, en ze lijken alleen maar meer aanwezig te zijn.

Hey hallo ik ben nu 10 weken zwanger en wat een rottijd om in het begin van je zwangerschap te zitten hahaha Veel visites, gek eten , laat naar bed, supermarktfolders met alleen maar eten door de brievenbus, kortom niet heel idiaal als je beroerd bent ik ben er ook nog steeds flink beroerd van bah terwijl ik bij mijn 1e zwangerschap nergens last van had hoop idd nu ook dat het na deze dagen minder zal worden

Heb ook nog steeds kwaaltjes en sommigen kunnen blijven. Ik ben nu 7weken en 2 dagen en heb met name last van verkoudheid, snotteren en geirriteerde ogen. Dit kan blijvend zijn tijdens de gehele zwangerschap. Pijnlijke borstel, vol gevoel en lichte steekjes gaan weer weg. Verder ben ik gelukkig niet misselijk!

Idd, die kwaaltjes kunnen blijven hoor ;)
Had het vanaf een week of 6 echt enorm; vermoeidheid, misselijk in de ochtend, pijnlijke borsten etc. etc.!
Sinds week 16 is het allemaal gelukkig een stuk minder, maar de vermoeidheid en de pijnlijke borsten komen met vlagen terug hoor ;)

Groetjes, Suzanne 20 weekjes!

Nou indedaad een heerlijke tijd moemie om zwanger te zijn. maar....wij hebben een excuus als de kilo's eraan vliegen!
Maar mijn vraag was eigenlijk juist andersom :p dat kwaaltjes nu weer weg zijn. Ik denk dat weer 'n bezorgde moeder was...want ze zijn weer terug!
Nog niet misselijk maar vermoeid en opgeblazen gevoel. Eén troost: kwaaltjes zijn toch een teken dat het goed zit???? :D :D

Heel vervelend hoor die kwaaltjes, voel mij de hele dag futloos en misselijk hebben jullie ook zo'n last van alle geuren om je heen ik kan niet tegen koffie gebakken vlees tandpasta shampoo deo echt heel lastig en ik blijf maar eten eten eten al heb ik geen trek ik raak nooit verzadigd. Maar het is een goed teken van zwangerschap dat dan wel weer. Ik ben bijna in de negende week en kijk uit naar m'n eerste termijn echo.

Ben nu 7 w en 3 d maar nog helemaal nergens last van... Alleen moet ik optijd wat eten anders word ik misselijk van de honger. Misschien kan het nog komen, ik ben benieuwd!

Terug
Bovenaan