Kwaaltjes

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie dat ook? Mijn kwaaltjes voordat ik ongesteld moet worden zijn zoveel erger en heftiger als toen ik aan de pil was. Nu heb ik 12 febr mijn NOD, maar ik heb nu al de zelfde kwaaltjes als in ronde 1. Buikpijn, misselijk, elke ochtend een zwaar honger gevoel, gerommel in mijn buik. Vorige maand werd ik gewoon ongesteld, dus dat verwacht ik deze maand ook. Maar ik vind die kwaaltjes wel irri, haha.... sorry, wat een gezeur, dat moest er echt even uit :).

Ja dat heb ik ook! Ik ben afgelopen woensdag ongi geworden en daarvoor was het feest. Ik had last van lichte verhoging, rommelige buik, opgezette buik, hoofdpijn, veel plassen etc. Ik werd er gek van en dacht dus echt dat ik zwanger was, omdat het nog nooit zo erg is geweest voor mijn ongi. Nou mooi werd ik gewoon ongi en heftiger dan daarvoor, nou de eerste dag heb ik niets uitgevoerd, het was geen pretje. Voor dat ik aan de pil ging en ik werd ongi kon ik namelijk de 1e 2 dagen niet rechtop staan van de pijn. Daarom ben ik met de pil begonnen! Hopelijk wordt het niet zoooo erg hahaha. Ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar hou rekening met een niet leuk verassing, die kreeg ik ook, ik was gewoon ongi :(

Succes en sterkte!

Liefs Victory

hoi rian

ik heb ook iedere maand weer alle zwangerschapskwaaltjes en ben in juni 2009 gestopt met de pil.
toen ik de pil slikte had ik daar ook geen last van.
maar het hoort erbij te horen zei mijn gynecoloog!
dus probeer er niet teveel aan te denken ookal s het moeilijk als je alle kwaaltjes hebt maar als je zwanger bent merk je dat vanzelf wel.
het kan natuurlijk wel zo zijn dat je nu zwanger bent dat sluit ik natuurlijk niet uit.
succes

liefs bello

Hoi hoi!

Helaas ken ik dit ook maar al te goed. Iedere maand wordt het gekker. Echt balen als je dan toch weer ongesteld wordt

Ook ik herken dit en ik ben al ruim 2,5 jaar van de pil af. Ben met de pil gestopt toen we voor onze eerste gingen en ben na de bevalling nooit meer aan de pil o.i.d. geweest (we zouden wel zien hoe het zou lopen) nu alweer serieus bezig voor een 2de (in ronde 7) en heb nu ook steeds van die rare dingen. Laat jezelf niet gek maken want je kan je menstruatie daardoor ook zelf tegenhouden. Ik wacht rustig af en zie het wel (ook al willen we wel heel graag zwanger worden) uiteindelijk merk / voel je het wel.
Succes allemaal!!

Terug
Bovenaan