kwaaltjes

ben benieuwd of jullie al kwaaltjes hebben

ik heb er gelukkig niet zoveel
ben niet misselijk, was ik bij de eerste ook niet

heb alleen wat last van me buik, net of er spanning op staat zeg maar
en soms ben ik wat geirriteerd
en s'avonds ben ik wat eerder moe
maar verder mag ik gelukkig niet klagen

Hoi,

Ik ben bij vlagen misselijk, maar heb gelukkig nog niet hoeven overgeven! Verder zijn mijn borsten vrij gevoelig en zwaar en als ik even iets actiefs doe ben ik heel snel moe. Maar als het hier bij blijft vind ik dat helemaal niet erg!

hoi

Ik heb soms last van duizeligheid, en voel me ook gauw moe.
Ook ben ik wat meer emo als anders en heb ik voor mn gevoel een opgeblazen buik.Hebben daar al meer mensen last van?echt al zo n bol buikje, vooral s avonds.
groetjes Talleke

Ik was al misselijk voordat ik wist dat ik zwanger was. Ik dacht dat ik een griepje onder de leden had. Ook een beetje last van duizeligheid en een opgeblazen gevoel in de buik.

Yep, duizelig bij snel opstaan, licht misselijk, ook een opgeblazen gevoel 's avonds. Ik roep dan tegen mijn vriend 'Zo ziet het eruit als ik 4 maanden ben!' En moe, heel moe. Ik kon vanmiddag op de fiets van werk naar huis echt die bejaarde dame voor me niet inhalen. Hopeloos...

Yep, duizelig bij snel opstaan, licht misselijk, ook een opgeblazen gevoel 's avonds. Ik roep dan tegen mijn vriend 'Zo ziet het eruit als ik 4 maanden ben!' En moe, heel moe. Ik kon vanmiddag op de fiets van werk naar huis echt die bejaarde dame voor me niet inhalen. Hopeloos...

Ben al ruim een week snot verkouden... Bij het hoesten vaak steken in de spieren van mijn onderbuik, ongesteld gevoel, soms een branderig gevoel aan mijn borsten (beetje een toeschiet-reflex gevoel, voor de dames die al kids hebben).
Gelukkig nog niet misselijk. Heb ik bij de 1e wel erg gehad. Tot 16 weken en echt 24 uur per dag! Wat bij mij enigszins hielp was elke 1 tot 2 uur iets eten. Plak ontbijtkoek, cruesli met yoghurt etc. Gewoon geen lege maag hebben.
Verder eigenlijk nog weinig last. Houden zo!

Terug
Bovenaan