Kwaaltjes?

Ik vroeg me af of jullie allemaal last van kwaaltjes hebben. Ik heb namelijk helemaal nergens last van, behalve dat ik savonds erg moe ben, maar daar heb ik wel vaker last van. Alleen maakt dit me erg onzeker. Heb vandaag al een 5e test gedaan, weer heel erg positief.

Hebben jullie last van kwaaltjes?
 
Hey,

Ik ben nu 6 weken en ik heb negens last van. Niet misselijk, niet eens een vlaag van misselijkheid. Ik ben ook niet echt moe. Tenminste niet meer dan normaal. Heel soms wat steken/krampen in mijn lies en wat gevoelige borsten maar dan houdt het wel op. Ik merk dus geen tot erg weinig verschil met normaal. Dat zorgt dus ergens wel voor twijfel of alles wel goed is.
 
Ik zit ook in mijn 8e week en heb niet veel kwaaltjes! Ik zei vanochtend nog tegen mijn vriend dat me dat soms idd best onzeker maakt! Ik had verwacht dat de eerste 3 maanden 'zwaar' zouden worden, maar dat valt reuze mee!! Ik merk wel dat ik sneller moe ben, aan het eind van de werkweek kun je me echt wel opvegen en lig ik voor pampus op de bank! Daarnaast zijn mijn borstel heel gevoelig...gister zette ik per ongeluk de harde douchestraal erop, nou...das geen goed idee!!
Komende donderdag voor het eerst naar de VK en ik hoop dat ze dan ook de termijnecho doen...ben ik vergeten te vragen (zucht...) Het zou wel veel meer zekerheid geven als je 'het' al even gezien hebt!
 
hier 6w 4d, ben met vlagen misselijk maar niet overgeven. Mijn borsten zijn gevoelig en ben heel moe ( slaap 's nachts ook niet zo goed) soms hoofdpijn.
woensdag heb ik de eerste echo ( ben dan 7 weken) dit is een vitaliteitsecho omdat ik 28 januari 2010 een MK heb gehad met 8w 3d.

 
Haai
Heb ontzettend veel last van misselijkheid en spugen. Heb er ook al medicijnen voor, net als bij mijn voorgaande zwangerschappen.. Wordt er helemaal gek van. Hopelijk is het over een week of 3 wat minder...

 
Terug
Bovenaan