Kwaaltjes?

Hoi allemaal,

Ik vroeg me af wie welke kwaaltjes heeft, en jullie je daar onder voelen, vorige week had ik veel last van buikpijn en moeheid.
Deze week heb ik daar geen last meer van en heb ik alleen last van mijn obstipatie, die ik voor de zwangerschap ook al had.
Hebben jullie last van kwaaltjes en hoe voelen jullie je daar onder?

Groetjes Karolien

hoi Karoien,

moet zeggen dat ik vrijwel nergens echt last van heb! Ben wel erg moe en moet hele dag boeren! Zit vol met lucht!
verder niet misselijk of overgeven gelukkig! en ben nu 6 en halve week zwanger dus misschien komt het nog wel!

hoi karolien,
ik ben nu 7 weken zwanger en ook nog weinig klachten, soms iets gevoelige borsten, niet misselijk, niet overgeven, dit had ik bij mij 1ste zwangerschap ook, hoop dat dit zo blijft.
voel me wel moe, maar dat ben ik eigenlijk altijd wel....hahahaha.
succes

Hoi Karolien,

ik ben nu 7 weken zwanger en heb 's avonds erg pijnlijke borsten. 's Ochtends wel iets misselijk, maar nog niet zo erg dat ik moet overgeven ofzo. Verder ben ook ik moe!!
Maar goed, het schijnt er bij te horen en zolang het hierbij blijft vind ik dat ik niet mag klagen.

Groetjes Grietje

Hai Karolien

Ik ben 6 weken zwanger en heb vanaf het begin al erg pijnlijke borsten.
Stoelgang gaat moeilijker en mijn emoties zijn ook wat flexibeler. Misselijkheid heb ik een klein beetje met vlagen. En die vermoeidheid he ... phoe ik word er moe van :)

Groet Mamava

Hoi hoi!
Ook ik ontkom er niet aan, maar ik mag niet klagen. Heb wel vaak behoorlijke buikpijn, maar volgens de gyn niets om me druk over te maken. 's Ochtends heb ik problemen met eten, omdat ik snel misselijk ben. Moet gelukkig niet overgeven!! En die borsten he, wegen als lood en zijn behoorlijk pijnlijk. Vermoeidheid valt eigenlijk wel mee. Heb wel een beetje een warrig hoofd.
Maar goed, vind het allemaal niet zo heel erg. Je weet dat het voor het goede doel is en dan voelt alles in 1x anders. Die buikpijn is behoorlijk, maar als je dat weer even stilstaat waar het vandaan komt is het ineens niet zo erg meer. Ben op zich best blij met hoe ik het er nu vanaf breng. Er zijn ook meiden die iedere morgen boven de wcpot hangen en niet vooruit de branden zijn. Ik niet hoor!!

Hoi,

Ik heb vooral als ergste kwaal dat ik bloed vloei. Gisteren was het voor mijn gevoel erger aan het worden.

Toen ben ik nog halsoverkop naar het ziekenhuis gemoeten. de gynacoloog heeft toen een echo gemaakt. maar daarop was helaas nog weinig te zien. Het vruchtzakje zit er wel, maar het vruchtje konden ze nog niet zien.

Ze stelde mij in ieder geval gerust dat alles er nog wel goed uit zag en dat de zwangerschap nog alle kanten op kon gaan.

Wij gaan maar van het positieve uit

Hoi

Ik mag ook zeker niet klagen...Ik voel wel dat mijn lichaam veranderd maar voel me niet ziek.

Heb alleen wat last van gevoelige borsten. Heb wel wat vaker last van hoofdpijn en duizeligheid.

En af toe last van een pesthumeur...maar daar heeft mijn partner meer last van dan ik :)

Groetjes Es

Terug
Bovenaan