Kwaaltjes

Hallo dames,

Ik dacht bij deze zwangerschap weer de dans te ontspringen met alle kwaaltjes etc.
MOOI NIET heb al een paar dagen last van misselijkheid sochtends als ik dan iets gegeten heb gaat het wel weer. Door de dag heen komt de misselijkheid met vlagen terug echt verschrikkelijk voel me dan uit het niets ineens beroerd.
Verder ben ik niet vooruit te branden ben doodmoe, vanaf het moment dat ik sochtends opsta.
Voel me zo schuldig naar mijn man en zoontje toe.
Manlief heeft er gelukkig wel begrip voor, maar aan mijn zoontje kan ik het nog niet uitleggen.
Wij hebben het hem nog niet verteld, wij wachten tot de 2e echo volgende week. Ondanks alle kwalen ben ik nog steeds ontzettend blij dat het ons gegund is een tweede wonder op de wereld te mogen zetten dus wil absoluut niet zeurderig overkomen, maar moest het ff kwijt zeker omdat wij het nog aan niemand hebben verteld en om nou de hele dag tegen manlief te klagen Hahahah zal hij ondanks z'n begrip ook niet echt fijn vinden.

hoi hoi,

Vervelend he, die misselijkheid! Ik heb bij mijn eerste echt helemaal nergens last van gehad! En nu vanaf dag 1 zo misselijk als wat! Hahaha. Houd steeds maar de gedachte dat het voor een goed doel is, en dat het wel weer over gaat, maar op mijn werk heb ik ook al een paar keer een leugentje moeten vertellen vanwege mijn sprintje naar de toilet!

Meis, heel veel sterkte ermee! Je doet er niets aan jammer genoeg!

Heey!

Vervelend die misselijkheid ja!! Jammer dat je er toch last van hebt gekregen!
Ik heb zelf vooral last van die moeheid en herken je schuldgevoel wel...
Mijn kids weten er wel al vanaf ( ze zijn 9 en 6) en hebben alle begrip, zijn zelfs nog liever voor mij. En mijn vriend doet met alle liefde alles, maar vind het wel rot dat ik 's avonds ( vooral na een dag werken) bekaf ben en het liefste om 21.00 al in bed lig....
Toch is het dubbel, want door mijn kwaaltjes heb ik wel een bevestiging dat ik zwanger ben!! En dat is naast mijn test nog het enige dat ik heb... Morgen de VK bellen voor een afspraak :)

Ik heb ook erg last van mood-swings.... hebben jullie dat ook? Het ene moment loop ik te zingen en voel ik mij zooo happy en het andere moment kan ik zomaar ontploffen....hihihi..

Groetjes

Haaai..
Kwaaltjes gelukkig niet zo last van alleen in het begin in 3 en 4e week gehad met misselijkheid... Gelukkig nu niet meer alleen moeheid verschrikelijk, en bij mij is het ook zo nog normaal sliep ik echt heerlijk lekker tot uurtje of 11 en nu whaaa mag blijf wezen als ik half 9 wakker word want het vroegst is half 4 word je ook niet vrolijk van.

En kwa buie, tis wat je zegt Brigitte ene moment super happy en ander moment kan ik ontploffen en dan denk je achter af van huh waarom doe ik nou weer zo haha.

Groetjes

Hallo,
Ik heb ook wel last van buien hoor voornamelijk chagrijnig, omdat ik me zo misselijk voel en het liefst op de bank/ bed wil liggen en wil slapen en dat gaat gewoon niet.
Ik probeer op de momenten dat ik me ff goed voel met mijn zoon te spelen (die nu 2 weken vakantie heeft), en zaken in huis te doen voordat ik weer misselijk word of een enorme slaap aanval krijg.
Word nu ook net wakker trouwens, manlief heeft nachtdienst, dus ben maar ff naast mijn zoon gaan liggen toen ik hem naar bed bracht. Volgens mij sliep ik nog eerder dan hem haha. Gelukkig ben ik deze week vrij, maar volgende week moet ik weer werken hoe ga ik dit volhouden??!!
Zoals Brigitte zegt geeft het wel weer een bevestiging dat je echt zwanger bent, dus probeer ik de goeie kant te zien van de kwalen Hahahah (maar is wel erg moeilijk hoor stond net de vaatwassers uit te ruimen en werd ineens kotsmisselijk zo raar.

Ik heb het ook inderdaad met vlagen.. Niet dat ik moet overgeven maar het gevoel alsof ik elk moment moet..
Kan ook geen thee meer drinken, terwijl ik 10 koppen per dag dronk ofzo haha..
Op mijn werk ben ik zo moe, dan wil ik liefst naar huis rijden en lekker in mijn bedje gaan liggen :)
Maar zie het ook van de goede kant, de 1e keer had ik nergens last van en toen is het mis gegaan dus nu ben ik eigenlijk wel blij dat ik dit heb.
Maar jij alweer bijna een echo! Kan ook echt niet wachten tot de 2e.. Maar krijg dinsdag te horen wanneer we die hebben.
In ieder geval veel succes de 4e en ook met je kwaaltjes!

Terug
Bovenaan