Kwaaltjes

Wat zit ik toch raar in elkaar :)!
Ik ben vandaag precies tien weken zwanger en heb tot vandaag behoorlijk last gehad van misselijkheid en vooral vreselijke moeheid...
Vandaag merk ik nergens wat van...heb weer energie en heb zelfs vanavond heerlijk pittige roti kunnen eten!! En nergens last van...
Dus blij mee zou je denken...
Maar nu maak ik me weer ongerust...zou alles nog wel goed zijn??
Nog 2 weken wachten op mijn tweede echo...zoo spannend!
Liever dan de kwaaltjes wel, zodat ik mij echt zwanger voel....
Hoe zit dat bij jullie?

Toevallig, ik was ook tot afgelopen maandag super misselijk moe noem maar op en sinds gisteren in een keer niet meer. Eindelijk sinds lange tijd weer normaal kunnen slapen.. Ben er nu wel blij mee, maar heb mijn 2e echo al gehad. Dus misschien daarom..

Hiervoor heb ik met 9 weken hetzelfde gehad als jij. Toen maakte ik me ook gelijk zorgen. Heb de verloskundige gebeld en die zei dat het heel normaal is dat je kwaaltjes in een keer weg zijn. Ook kunnen ze weer terug komen. Dat was bij mij dus ook. Een dag later weer kei misselijk tot gisteren dus..

Ik zou me niet te druk maken, maar snap je helemaal :) Nog 2 weken geduld en dan kan je je kleintje bewonderen en als je je echt zorgen maakt bel je de verloskundige toch gewoon? Die heeft me toen echt gerustgesteld.

Toevallig, ik was ook tot afgelopen maandag super misselijk moe noem maar op en sinds gisteren in een keer niet meer. Eindelijk sinds lange tijd weer normaal kunnen slapen.. Ben er nu wel blij mee, maar heb mijn 2e echo al gehad. Dus misschien daarom..

Hiervoor heb ik met 9 weken hetzelfde gehad als jij. Toen maakte ik me ook gelijk zorgen. Heb de verloskundige gebeld en die zei dat het heel normaal is dat je kwaaltjes in een keer weg zijn. Ook kunnen ze weer terug komen. Dat was bij mij dus ook. Een dag later weer kei misselijk tot gisteren dus..

Ik zou me niet te druk maken, maar snap je helemaal :) Nog 2 weken geduld en dan kan je je kleintje bewonderen en als je je echt zorgen maakt bel je de verloskundige toch gewoon? Die heeft me toen echt gerustgesteld.

Jep ik ben nu sinds een kleine week ook op eens niet meer zo misselijk... Heerlijk hoor maar ik ging me ook zorgen maken. Nu is het heel af en toe met vlagen.

Hoi meid!
Ik heb precies hetzelfde. Heb ook emesafene tegen de misselijkheid geslikt en ben sinds dit weekend veel beter. Ben nu 11 weken en 5 dagen. Sinds het weekend gaat het eten beter en ben nu 2 dagen gestopt met mn emesafene en het gaat prima. Kan nog steeds niet alles eten en heb nog wel braakneigingen, maar voel me 10 x beter! Ik maak me er geen zorgen om hoor, hoort erbij. Heeft de gyn ook gezegd dat ik nog heel even vol moest houden. Begin nu wel last te krijgen van mn bloeddruk. Had een bloeddruk van 100/60. Ben al een keer flauwgevallen en heb wel vaker nu duizelingen. Ach, ook dat gaat weer over!! Maak je niet druk xx Maris

Ik herken je gevoel dat je je zorgen maakt als je niets voelt.Bij mijn vorige zwangerschappen was ik vanaf het begin beroerd,vaak de hele dag en dat maandenlang en nu ben ik ruim 10 weken en ben ik pas 3x flink misselijk geweest.Ik dacht juist dat ik vanwege mijn leeftijd meer klachten zou hebben.
Maandag de 1e controle.Ik hoop dat ik dan gerustgesteld wordt.
Jij hebt wel al last van de kwaaltjes gehad dus ik denk dat alles in orde is!Sterkte in ieder geval!
Grt. ilona

ik heb eigenlijk alleen dat ik erg moe ben en met vlagen een beetje erg kostmisselijk maar niet dat ik boven de pot hang ofzo ik ben nu bijna 12 weken zwanger ik wordt alleen misselijk als ik honger krijg maar dan wordt het me verder ook echt slecht duizelig enzo en zeker nu het warm is heb ik er sneller last van maar verder heb ik eigenlijk geen kwaaltjes en voel me prima en de laatste keer was ook alles goed met ons kleintje moet 20 juni weer maar dat duurt zo lang wil het eigenlijk gewoon weten of alles goed is blijf toch echt nog onzeker hoop dat dat ook nog weg gaat herkennen jullie dit ook

Terug
Bovenaan