kwaaltjes...

Op zich heb ik een reuze gezonde zwangerschap hoor, maar je moet toch wát te piepen hebben hè???
hihi...

Ik heb zoooo'n droge huid, verschrikkelijk.En ik ben helemaal niet het smeersel typje, daarvoor ben ik veels te ongeduldig ;)
Eigenlijk zou ik 2 a 3 x per dag ff moeten insmeren, maar als ik 2x per week haal....

En mn buik doet nu echt zeer als bv de kinderen op schoot willen ofzo iets...

en ik ben weer erg naar van de ijzerpillen.

En ik heb geen zin meer, ik wil gewoon mn baby, maar goed, gelukkig gaat alles goed en weet ik, nog ff volhouden......


Liefs
 
ik heb het zelfde 7 maanden bijna niks en nu......
alles te gelijk pijn in mijn bekken buik in de weg moe nergens geen zin in bah
maar nog eventjes 9 weken en dan is het weer opbouwende heen
sterkte met alles iedereen
 
Ik heb last van verschillende dingen, alles een beetje, maar die kleine beetjes bij elkaar maken het toch wel weer veel.... Vanaf het begin van m'n zwangerschap vooral moe (zo moe dat ik meer dan 75% werken niet redt en dat is soms al te veel), pijnlijke borsten (echte pijn) en wel misselijk, maar niet overgeven en last van m'n bekken. Nu al een paar dagen heel veel last van maagzuur en vandaag zelfs overgeven. Echt vervelend. En we zouden vanavond uit eten gaan om te vieren dat we vakantie hebben en bijna 5 jaar getrouwd zijn, dus ik hoop dat het zo wat beter gaat met m'n maag.... Maar van mij mag de baby nog wel even blijven zitten, liefst nog iets langer dan mijn uitgerekende datum van 29 augustus. Zou graag in september bevallen (vraag me ook niet waarom, dat wil ik al vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was...)
 
Gisteren en vannacht zoveel gedraaid in bed (beide kanten lagen niet lekker) dat ik nu volgens mij mijn maag heb gekneusd. Krijg geen hap door mijn keel en ben misselijk.
 
Ik herken het helemaal!! Mijn huid is ook enorm droog, ik smeer elke dag in, maar de scheuren in mijn schenen ontstaan gewoon!
Had gister even een flinke baaldag... Veel pijn in mijn bekken, erg moe en lamlendig, niet goed kunnen slapen, bandenpijn en alsof het niet erger kan begin ik ook last van aambeien te krijgen (hoe genant...zucht...)
Maar goed, de zon maak vandaag een hoop goed en het getrappel en gedraai in mijn buik herinnert me er weer even aan waar voor we het allemaal moeten doorstaan!
Meiden, ik zeg 'nog even volhouden!!'
 
Ik had vannacht last van kuitkramp, niet te geloven!!! Ik kreeg m zelf niet mee ontspannen, dus snel vriendlief wakker gemaakt om wat te duwen enzo, hielp ook niet. Uit bed springen is ook niet echt een optie dus zwaar bejaard uit bed geklommen...kon er nauwelijks op staan. Nu nog last van mijn kuit, alsof ik gister intensief gesport heb...
Vervolgens ook nog een uur wakker gelegen, last van mijn banden en van mijn rug... Godzijdank viel ik toen alsnog even in slaap zodat ik vandaag fit ben en niet op bed hoef!

Genoeg geklaagd :)
 
Terug
Bovenaan