kwaaltjes

Nou, even een topic om lekker van ons af te zeuren....

Ik hou het bij geen reclame meer droog, móet om alles huilen en vooral bij het hondje zonder voorpoten die ik gisteravond op tv zag. En het volgende moment ben ik om niets kwaad.

Mijn lichaam is een kermis: emotieachtbaan, flipperkast buik, boksballen van borsten en bovenal word ik er heel moe van......

Zo, moest even zeuren!!!!!

Nu zijn jullie aan de beurt (natuurlijk zijn we er heel dankbaar voor om zwanger te zijn, maar dit is ook wel even lekker;-))
 
Hai,

Vervelend dat je telkens moet huilen. Heb ik gelukkig niet.

Ben alleen moeier dan normaal en chagrijnig, soms, als ik honger heb, word ik misselijk,
 
Heey meid,

Fijn hé, af en toe even zeuren!! Vooral omdat verder niemand het nog weet. (bij ons tenminste)
Dat huilen dat ken ik ja. Keek laatst mama mia, totaal geen huilfilm voor mij, maar heb behoorlijk lopen huilen haha!

Verder ben ik vanmorgen voor het eerst misselijk geweest al denk ik dat het meer te maken had met de hitte en een zeer slechte nacht slaap. Ook eet ik de hele dag door! IS echt niet normaal gewoon! Nou ja, kan ik ook eens op een dieet!

Liefs ciomama
 
Hhahahaha ik zit hier ook net even lekker tegen m'n mannetje te klagen.
Ben al dagen super moe, vanmorgen kotsmisselijk zere borsten van heb ik jou daar, enzo maar vanuit het niets super sago.

Hebben jullie ookal last van strak zittende broeken?
Ik heb m'n broeken nog net dicht met een elastiekje maar, dan zit het elastiekje weer strak getrokken en dan gaat m'n rits open van m'n spijkerbroek en een broek met alleenmaar knopen is ook niets.
Ik ben bang dat ik m'n broeken gewoon niet lang meer aan kan.
 
Ik ben ontzettend moe echt zo moe ben ik nog nooit geweest zoveel weken achter elkaar pffff.
En daar wordt ik soms chagie van om altijd maar zo ontzettend moe te zijn, als ik thuis ben komt er gewoon niks uit mijn handen helemaal niks zo ken ik mezelf niet hihihihihihi.
verder heb ik ook ontzettende zere borsten als ik over een drempel rij dan doen ze al zeer en als ik thuis ben heb ik geen bh aan hahahaha.

Maar verder heb ik erg weinig last van dingen heel af en toe misselijk

Mijn broeken pas ik nog prima alleen 's avonds zitten ze wel strak heb dan een hele opgeblazen buik dus dan heb ik lekker trainingbroek aan!

 
Terug
Bovenaan