kwaaltjes?

hebben jullie al veel kwaaltjes? klachtjes?
ik heb vlagen van misselijkheid en ik heb savonds vooral een enorm opgezette buik.. en dit weekend bijna 2 x flauwgevallen.
moet nu dus goed eten en veel drinken.
donderdag de eerste echo.. ben nu 6 weken en vind het super spannend na mijn miskraam...

liefs

Hier nog geen kwaaltje te bekennen. En als ik er net zo veel (niks dus) krijg als bij de vorige heb je aan mij geen maatstaf. Ik ben donderdag 6 weken en krijg dan ook de eerste echo. Ook vanwege eerdere miskramen. Die angst blijft toch wel.

Ik heb weinig kwaaltjes..
Ook soms vlagen van misselijkheid en moet wel vaak plassen! Beetje last van mijn buik, en ook mijn darmen, maar dat heb ik normaal ook en is nu iets meer geworden. Voor de rest eigenlijk nergens last van..

Gezonde kwaaltjes: hele dag een glimlach op mijn gezicht en vlinders in mijn buik voelen haha! En een gevoel van ongeloof.. maar dat hou ik nog wel tot mijn eerste echo denk ik, 8 november..zucht..

Ik moet ook veel naar de wc.
Ben sinds vorige week misselijk, vandaag erg, krijg bijna geen hap door mijn keel.

Verder blozende wangen en een glimlach van oor tot oor ;-)!

Tintelende borsten en einde van de dag een opgezette buik. Zijn gelukkig geen nare kwaaltjes.
Maar wie weet wat er nog komt.
Vorige zwangerschap was ideaal, ga er dus vanuit dat het deze keer vast niet zo fantastisch kan gaan. (Kan het iig niet tegenvallen ;-))

Mijn borsten verraadde dat ik zwanger zou kunnen zijn en daardoor vorige week zaterdag een test gedaan en ja hoor het klopte... Nu ben ik 's ochtends en 's avonds misselijk... overdag niet zo veel...
ik voel mijn onderbuik wel constant en mijn buik in het algemeen is opgezet maar ik kreeg net te horen dat dat door mijn darmen zou kunnen komen...

Vorige zwangerschap ging ik fluitend door heen dus nu ook maar voor genomen dat dat nu niet zal gebeuren??!! hihi

hmm had ik amper kwaaltjes ben ik nu dag in dag uit super misselijk!
pijnlijke borsten, veel plassen enz...
op en top zwanger dus..
ook snel duizelig en moe moe moe

Hallo,

Ook ik ben al FLINK misselijk. Kokken boven de WC, helaas. Voor mijn werk veel in de auto op huisbezoeken etc. dus de huisarts even gebeld en Emesafene gekregen. Ff kijken hoe dat gaat...
Verder ook angst voor een miskraam. In juli een miskraam gehad met 6 weken. Ik had toen ook erg veel buikpijn wat ik nu gelukkig niet heb.
Nu zitten we weer rond die periode van 6 weken, dus echt spannend.
27 oktober een echo en dan hopen dat het goed is.
Spannend allemaal of niet meiden?

Groetjes

Terug
Bovenaan