kwaaltjes?

en hebben de dames al beginnende kwaaltjes? of hebben jullie weinig last?

hier wel erg moe maar niet echt moeier dan anders eigenlijk. De borsten beginnen nu weer wat gevoeliger te worden en met vlagen wat misselijk maar niet heel erg ofzo. Verder voel ik mij ok..

liefs

Hallo,

Ik weet sinds vandaag dat ik zwanger ben. Heb nog geen kwaaltjes. Ben wel moe, maar wat wil je als je al een week tussen 5 en 6 uur wakker wordt.
Bij onze 1e was ik de eerste maanden af en toe misselijk en moe. Hoefde gelukkig niet te spugen.
Ik heb voor de rest een hele prettige zwangerschap gehad.
We wachte dus maar rustig af.

X Iris mv Evy en 3w5d zwanger

ik ben ook al steeds zo vroeg wakker en niet meer kunnen slapen. Hoort er dus blijkbaar allemaal bij maar dat is idd wel vermoeiend.

gelukkig hangen we niet boven de pot hahahaha..dat zou mij verschrikkelijk lijken..

liefs

Ik heb ook nog weinig "kwaaltjes". Ik voel wat trekken in mijn buik en mijn borsten zijn soms iets gevoeliger. Ik weet nog van de zwangerschap van mijn zoontje dat ik erg veel last had van brandend maagzuur, maar dat was snel opgelost met een middeltje van de apotheek (ben de naam kwijt). Maar laat de kwaaltjes maar komen, dan weet ik dat het goed zit ;-)

liefs

Nog niet, mijn ervaring van de vorige keer is dat de misselijkheid begint bij 6 weken... Dus nog 2 weekjes rust, voordat de wc pot mijn beste vriend wordt. Ik heb heel veel overgegeven bij mijn eerste zwangerschap. De eerste 4 maanden, 2 maandjes rust. En daarna ivm maagzuur de laatste 3 maanden ook weer...
Maar ik heb een pracht kind er voor terug gekregen, en het kon gelukkig allemaal tussen de bedrijven door. Dus ik vond het niet zo erg.

Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat nu ik er 1tje heb rondlopen...

Groetjes Linda

Bij mij ging het een paar dagen goed maar heb sinds gister last van misselijkheid, echt balen!
Had dit bij de zwangerschap van mijn dochter helemaal niet .
Verder ben ik wel heel erg moe en lig dus rond 9uur al heerlijk op me bed en met dit weer vind ik dat echt niet erg :)

Bij mijn vorige zwangerschap had ik echt helemaal nergens last van, tuurlijk ik werd dikker en dikker. In totaal 25 kilo aangekomen maar verder echt helemaal niks te klagen gehad. Ben dus erg benieuwd hoe het nu gaat....tot nu toe alleen wat pijnlijke borsten gehad maar moet zeggen dat dat vandaag eigenlijk ook al weer over is.

Terug
Bovenaan