Kwaaltjes?

Bij mijn eerste alleen moe, veeeeeel plassen en maagzuur.

Nu is het gelijk anders. Ik wist gelijk dat ik zwanger was. Heb mijn man notabene twee dagen na onze klustijd gewhatsappt: Sjat het is raak!!!!

kwaaltjes?: Wazig aanwezig gevoel in buik, en heel af en toe met kleine vlaagjes misselijk. (cola helpt mij heel goed hiertegen)

liefs

Door mijn enorme vermoeidheid had ik ook al zo'n vermoeden, een week na IUI en een week voor nod, dat het wel eens raak zou kunnen zijn!

Ben dus heel moe, sterke geur (had ik altijd al maar nu extreem) Beetje last van de borsten maar nog niet noemenswaardig, niet echt eetlust maar goed....ik klaag niet hoor! Enne....wat niet is kan nog komen...hihi!

Ohja...en het gevoel in m'n buik en onderrug alsof ik ongi moet worden maar ik hoor dat van heel veel vrouwen die net zwanger zijn dus ik maak me maar niet teveel zorgen....ook al hoop ik natuurlijk heel erg dat alles goed blijft gaan. 17 April eerste echo!

Liefs Lynn.

Ik begin me nu ook sneller moe te voelen. Dat kan ik vooral merken na het werken. Dan krijg ik ook wat steken in mijn buik. Verder heb ik al best last van een opgezette buik... Broeken zitten al strakker. Gelukkig dat ze normaal wat wijder zaten, dus hoef nu geen riem meer te gebruiken. Hihi.
Van mijn borsten heb ik heel iets last, maar dat is niet echt te benoemen.
Mijn eetlust is redelijk normaal gebleven. Heb soms wel een honger gevoel wat ik normaal niet snel heb. Wat ik niet meer heb is dat ik 's avonds nog zin in iets heb. (dat is dus eigenlijk alleen maar goed).
Dus ik mag echt niet klagen.

Liefs

Ik weet sinds vanochtend dat ik zwanger ben. Ben wel wat moe en moet vaker plassen, maar verder nog geen klachten. Het is allemaal nog wat onwerkelijk voor me.

oja plassen moet ik ook sneller, had ik bij vorige zw.schap ook. Ben inmiddels niet meer misselijk geweest. Misschien kwam dat ook wel door de spanning hihi

OCh en die kwaaltjes.... we nemen ze voor lief! Ik heb er niet zon last van, dus voor mij zijn het meer herkenningstekens dan kwaaltjes....

Terug
Bovenaan