kwaaltjes

Hoi dames,

Vergeleken bij mn eerste zwangerschap kan ik tot nu toe opgeluch adem halen. Ik had namelijk al paar dagen voor mn NOD last van misselijkheid en tot week 16 minimaal 3x per dag spugen.

Nu valt t gelukkig nog mee

Slaap alleen slecht./ heb de zenuwen
Licht gevoelige borsten.
Zeurderend gevoel in mn buik.
En ik moet met kleine hoeveelheden eten./ constant trek.
En mn reukvermogen jeetje ik ruik echt alles.

Wat voor klachten hebben jullie?

Nou mijn enige klachtjes zijn:

gevoelige borsten en warme tepels.

Verder noem ik het niet echt klachten. Vind het wel fijn dat ik merk dat ik zwanger ben. Ruik idd ook veel beter. En moest vandaag met dettol iets schoonmaken op werk, stond bijna te spuge, Terwijl het normaal geen probleem is.

Liefs

Hey Komal,

Er is al een paar keer een topic geopend met dit onderwerp maar wel fijn dsat je nu (nog) nergens last van hebt!

Ik heb volgens mij overal last van ;-)

*Overdag hondsmoe
*Slecht (niet) slapen
*Obstipatie
*Gevoelige/grotere borsten
*kotsmisselijk
*Lage rugpijn
*Geen eetlust
*Hele sterke reuk
*Zeurend gevoel buik (ongi achtig)

Nou, dat is een aardig rijtje....hoop dat ik heel gauw al wat kan gaan weg strepen! ;-)

Liefs Lynn.

Altijd goeie gespreksstof!

Ik heb vooral last van mn buik, liezen en rug. Verder overgevoelig voor geur en doe je me geen plezier met chocola. Hartig daarentegen, hmmm!!

En heb ik nu (helaas) meer last van hoofdpijn, weet niet of dat hormonaal is of doordat ik minder energie heb. Oja, veel moe :) en soms savonds beetje misselijk.

Gelukkig geen ochtendmisselijkheid!

Oja slecht slapen ook wel idd hier. Maar ik dacht eigenlijk dat dat kwam omdat mijn zoontje de afgelopen 8 weken slecht sliep snacht ivm 8 tandjes die doorkwamen. Ik was zo aan het ritme gewend....

Af en toe een vlaagje misselijkheid.... maar is niet noemenswaardig.

Ben zo blij!!!!!

Hier nog niet zo veel kwaaltjes.
-laatste twee dagen misselijk bij opstaan, kan pas na een uur eten.
- slecht slapen, maar dat doe ik altijd al. Dus of het van de zwangerschap is weet ik niet.
- moe, de hele dag gapen.
- voel me borsten maar niet heel erg opvallend.
- af en toe steken in de liezen. Vooral na inspanning.

Hier ook klachtjes,....
Heel snel heel kwaad en verdrietig zijn
Soms steken in mn liezen, tenminste alsof ze branden vanuit mn onderbuik
Moe zijn, maar niet kunnen slapen
Vanfdaag zo verdrietig geweest om eigenlik niks dat ik er gewoon van moest overgeven.
jeuk over heel mn lijf
Rommelend gevoel in onderbuik
In de ochtend een verstopte neus, gaat later weg en af en toe bloedend tandvlees met tandenpoetsen.
owja,...heel onzekerrrrrrrrrr over alles:(

Terug
Bovenaan