kwaaltjes?

Hallo dames,

Hebben jullie al last van kwaaltjes?
Ik ben alleen ontzettend moe... en heb een hele opgezette buik... Ik pas bijna mijn broeken niet meer dicht.
Hebben jullie daar ook last van?

Groetjes!

Ik heb geen last van een opgezette buik, maar heb wel last van misselijk zijn en gevoelige bortsten. En die vermoeiheid is zeker herkenbaar!! Hopelijk is dat na 3 weken een stuk beter!

Ik heb al gelijk last van mijn heupen. doe gelijk al wat rustiger aan want moet nog wel even. vooral met een dochter van 7 maamd en mijn werk als gastouder. gelukkig kan ik dus wel mijn eigen tempo bepalen.
Verder voel ik me wel goed. ben niet extreem moe. maar mijn borsten worden wel gevoeliger.

Mijn borsten zijn echt gevoelig, tepels eigenlijk vooral..
Heb sowieso ´t gevoel dat ik op Dolly Parton lijk...
En inderdaad heeeel moe....´s middags echt even op de bank met een kruikje tegen m´n buik.
Bij m´n laatste 2 zwangerschappen had ik bekkeninstabiliteit, ga er een beetje vanuit dat dit nu weer kan gebeuren, denk dat ik uit voorzorg binnenkort even een bezoekje breng aan m´n osteopaat.

Hier ook regelmatig misselijk... Gelukkig zakt het wel als ik wat eet. Ook nog geen opgezette buik. Had ik wel verwacht, maar valt me mee. Bij mijn 2e zoontje kon ik rond de 6 weken mijn eigen broeken niet meer aan. Hoop dat dat nu wat langer duurt.

Liefs

Hier eigenlijk nog vrij rustig, wel 's morgens vlagen van misselijkheid bij het wakker worden. Gelukkig blijft het daar tot nu toe bij, want bij mijn zoontje was ik de eerste 16 weken hondsberoerd, bah! Dus hopelijk gaat het nu beter! Verder ook wat moe op zijn tijd en vooral last van een lage bloedsuikerspiegel (zwabberig als ik niet op tijd eet) en wat sneller duizelig.

Hallo dames,

Ik ben zwanger van de eerste en in juli uitgerekend. Ik heb best veel last van mijn buik. Echt al bandenpijn volgens mij...vooral als ik druk aan het werk ben. Maarja om nu al rustiger aan te doen we moeten nog O lang :)

hoi meiden...

hier ook een erg opgezette buik , en veel slaap...
maar helaas gaat dat niet zo goed met een dochter van bijna 5 haha
en we moeten nog wel even ...hihi

xxx tamara

Terug
Bovenaan