kwaaltjes

Nu we allemaal uit de 12 weken gevaren zone zijn; ben ik wel benieuwd of er nog kwaaltjes zijn.
Ikzelf heb meer energie dan ooit en ga elke dag maar een stuk fietsen om een beetje tot rust te komen. Trouwens als ik niet genoeg beweeg op een dag; krijg ik erg veel last van rusteloze benen!
Heb alleen dat alles heel erg ruikt en langs een friettent fietsen blijft verschrikkelijk......
Ach als dat het enige is!

haha, die friettent! In welk opzicht, de geur of de onweerstaanbaarheid??

Ik heb eigenlijk niet echt ergens last van. Als ik te snel omdraai in bed een pittige steek bandenpijn. Verder ben ik MOE, niet normaal. Ik kak echt in na 18 uur en dan val ik echt in slaap als ik ga zitten. Ongelovelijk, heb ik nog nooit gehad. Hoop dat ik ook snel de energie terug heb, na de 16 wk meestal toch?

Ik ben nog steeds moe, heb rugpijn (vooral als ik e bed uitkomt) en nog steeds misselijk / kokhalzen 's ochtends vroeg. Van mij mag het nu ook wel ophouden hoor ;)

ik zou zo graag wat energie delen; ik heb zoveel energie dat ik er gewoon niet goed van wordt. Nog nooit zo'n schoon huis gehad; kinderen die dolblij zijn doordat we elke dag naar de speeltuin gaan of gaan voetballen. En mama doet mee!!!
Ik lust nog steeds friet; maar heb geen dingen die ik niet meer lust of juist wel graag eet. Die geur van het frietvet is gewoon verschrikkelijk!!!!! Het stinkt zo!

Hahahaha, wat leuk al die verschillende verhalen...
Hier nog wel moe, maar minder dan het was...
Misselijkheid met vlagen...en nog steeds erge honger....
Per dag varieert het een beetje, moet vandaag eigenlijk wat in huis doen...maar toh komt het er nog niet van...

Terug
Bovenaan