kwaaltjes

ik ben nu 7+2 maar voel me nog steeds niet zwanger..ben ook erg druk met mn 3 meiden dus amper tijd om na te denken..wil ook niet kotsmisselijk worden want dat heb ik bij de tweeling al dubbel gehad,en heb ook al kloppend hartje gezien maar toch...enigste is dat ik de hele dag dorst heb, ineens mega honger kan hebben, beetje duizelig soms, wel erg moe en eet meer..en wel heel vervelend, bij de tweeling zwangerschap veel last v gehad, vaginale schimmelinfectie pffff..en nu zwanger en hop..weer..was zo blij dat ik daar vanaf was.herkennen jullie dit?
ene kant denk mag zo blijven als het maar wel goed gaat!!ik ga in mei een week naar Turkije en wil dan echt niet ziek zijn.was al geboekt voordat ik erachter kwam dat ik zwanger was..mn schoonouders hebben mij uitgenodigd, zonder kids en man, dus dat word wel een gemis maar ook even opladen..bij de eerste had ik dit echt niet gekund, en vind het nu ook moeilijk maar heb soms echt even moment voor mezelf nodig om op te laden.ik werk ook niet, fulltime mama!!ik twijfelde maar mn huisarts zei ook..gaan!!je kinderen hebben meer aan een moeder die uitgerust is en goed voor zichzelf zorgt, dan eentje die zich voorbij loopt..nou hopen dat ik geen heimwee krijg hihi..ben al zolang niet meer op vakantie geweest!

Natuurlijk moet je gaan. wordt iedereen beter van! Zonnestralen zullen je goed doen!
Ik en mijn man zijn onafscheidelijk, zo erg dat mensen zeggen, doen jullie nooit wat alleen? Nee eigenlijk niet! Maar als mijn schoonouders me mee zouden vragen naar Turkijke dan zou ik zeggen: écht wel!

Oja en qua kwaaltjes.... ik heb precies hetzelfde als jou, geen misselijkheid, maar wel ontzettende dorst en moe... soms krijg ik na 22.00 ook een vreetkik, dan heb ik ineens zin aan vette hap, heerlijk.
Ik geef er gewoon aan toe, dit is mijn laatste zwangerschap dus ik ga echt genieten!!!!

Gaan! En als je nie wilt ga ik wel voor je ;) lol.
Hier ook nog steeds bijzonder weinig kwaaltjes. Ben wel de afgelopen 2 dagen ziek thuisgebleven omdat ik wel een erg lage bloeddruk had. 86/57 met een pols van 100 is toch iets te weinig van het goede. Maar met mn bouillonnetjes en mn gekookte eitjes met heel veel zout, ben ik er weer oven op. Die dorst gaat bij mij ook maar niet weg, heb nu ook echt zin in of warm drinken of koud. Heel raar. Voordeel dat ik ziek thuis was is dat ik bepaald heb wat er gegeten is de afgelopen dagen... :D

Heerlijk even opladen in Turkije! Ik denk dat bijna iedereen wel met je zou willen ruilen! Lekker relaxen in de zon en even jezelf zijn in plaats van mama. Geniet ervan!
Qua kwaaltjes heb ik bijna hetzelfde. Niet misselijk, alleen ontzettende dorst en met vlagen super veel trek in eten. Ik ben eigenlijk ook niet extra moe. Heb nog nooit een schimmelinfectie gehad, dus nu ook geen last van. Best eng om bijna geen kwaaltjes te hebben, maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet, dus ik ga er maar van uit dat het goed zit. Over twee weken m'n eerste echo. Spannend!

Lekker hoor, genieten van de zon. Lijkt me ook lastig je kinderen thuis laten. Het is ook belangrijk dat je zelf kan opladen iedereen blij :) wat lastig die infecties. Ik heb er geen last van, ik had problemen met mijn tandvlees hahaha tja november.... Nog even volhouden

Wat fijn te horen dat jullie ook gewoon zouden gaan..mn moeder vind t maar vreemd dat ik zonder man en kinderen wegga..maar ik denk dat je dat soms echt ff nodig heb..mn man en ik doen ook bijna alles samen..
@het vijfde wonder idd genieten hoor van je zwangerschap..ik heb vooral trek in hartige dingen..smaak eraan..zoals een zak ham/kaas chips zou ik zo op kunnen eten hihi..
@mamabasje dat is een wel erg lage bloeddruk..nu wel weer opgeknapt?die dorst he..eet ook appels..lekker sappig en trek in ijs haha..laat de zomer maar komen.
@ChantalS idd even opladen..ja echt mega trek echt maf..als alles goed blijft gaan met deze kwaaltjes ben ik tevreden..ben vanacht wel over mn nek gegaan..hoorde 1 vd meiden dus denk iets te snel uit bed gestapt..ging weer liggen en werd helemaal raar..
@natasc ook vervelend last v tandvlees..we moeten nog even :)

Terug
Bovenaan