Kwaaltjs

hou maar op, hier zijn de kwaaltjes genoeg aanwezig. ik ben echt met heel erg misselijk, niets helpt. ook echt belachelijk moe, maar ja ik weet waar voor het is, het gaat ooit een keer over hihihi

Ik heb wat last van zere borsten, vermoeidheid en ik slaap slecht. Kan niet zeggen dat ik er verschrikkelijk veel last van heb. Misselijkheid helemaal niet maar kreeg ook de tip om constant wat in mijn maag te hebben.

Ik ben ook ontzettend moe! Lig nu weer onder een dekentje op de bank. Hopelijk heb ik dan straks weer wat energie. Kan slapen wat ik wil, helpt niets:-( Verder zere borsten, en misselijk. Hoef niet over te geven, maar steeds een misselijk gevoel. Zal nog wel even duren voor het overgaat. Hoop over een week of 6..

Ik ben ook ontzettend moe, kan de hele dag wel slapen, maar op sommige momenten kan ik ook mijn rust niet vinden. afgelopen nacht heb ik heel slecht geslapen door rugpijn. om het minste geringste kan ik erg boos worden wat ik eerst nooit had.mijn borsten zijn ook ontzettend gevoelig.

voor de rest niet echt ergens last van

Ik ben sinds een paar dagen 's ochtends erg misselijk. Gaat pas rond de middag over... Kan me zo'n misselijkheid alleen herinneren na een avondje flink stappen....!
Mijn borsten lijken flink te groeien, zijn erg gevoelig. En de moeheid is ook erg herkenbaar.
Ben mezelf niet met al die kwaaltjes, want normaal heb ik nooit iets...!!

Terug
Bovenaan