kwaatjes worden minder...

hallo, ben nu 8wkn en 2dgn, en heb het idee dat de kwalen minder worden, mijn bortsen doen bijna geen zeer meer, en de misselijkheid is er met vlagen,ook de vermoeidheid is er niet dagelijks.
hebben jullie dit ook, of moet ik me zorgen maken.

las vandaag op het net op www.nu.nl
dat het drinken van koffie het risico van een miskraam verdubbelt, en dat is natuurlijk niet geruststellend.drink zelf hooguit 2a3 koppen koffie per dag...
liefs

Hoi Wynie,

Als je je er ongerust om maakt, is het verstandig om je vk te bellen. Bij iedereen verloopt de zwangerschap immers weer anders. Bij mij begonnen de misselijkheid en vermoeidheid beide zwangerschappen vanaf de 10 weken minder te worden. Bij m'n eerste zwangerschap heb ik me daar ook druk om gemaakt, wat achteraf dus niet nodig was geweest.
Ik ben nu 12 weken en voel me inmiddels echt stukken beter.

Groetjes,
Leeuwtje

Ik had alleen last van pijnlijke borsten en moeheid. Wat die borsten betrefd, dat is zowat weg, wel nog gezwollen tepels. En de moeheid, heb het idee dat dat sinds een dag of 2 ook minder is. Zit nu op 9+2 (volgens mijzelf, moet meting nog hebben want was 2 keer tijdens echo niet betrouwbaar). Nu voel ik dus helemaal niks meer, waaaaah! Hopelijk gaat die buik heel snel groeien.

Hoi,

Ik ben nu 8+3 weken zwanger en de kwaaltjes worden bij mijn nu ook wat minder. Ik ook meteen in de stress!! Gister was ik bij de vk en heb dat verteld en zij vertelde me dat ze het wel vaker zag dat het   al met 8 a 9 weken wat minder werd allemaal. Dus maak je niet ongerust. Al zijn er wel dagen dat de kwalen weer erger zijn, dus dat geeft me toch wel wat rust.

Groetjes Paula

ik hoorde het op de radio. Maar ik dronk toch al caffeinevrije koffie!
Nou, ik weet niet of het een kwaal is, of gewoon iets dat heerst: een rommelende buik met soms steken. Vandaag is het beter. Maar ik kan wel de hele avond op de bank doorbrengen en ik wordt vaak 's nachts wakker.

Hee, Lizzy, dat heb ik ook; 's nachts wakker worden, als een maand ofzo. Ik slaap goed tot een uur of 3-4, dan ben ik echt wakker en val zo rond een uur of 5-6 weer in een diepe slaap. Als de wekker dan gaat ben ik echt gebroken.

I wish...... ben morgen 13 weken zwanger en ben sinds 4 weken misselijk maar pas de laatste week is het zo erg geworden dat ik heb moeten overgeven. Alles behalve leuk omdat het mestal gebeurd als ik een tijdje niets heb gegeten en dan is het maagzuur die naar boven komt. Sorry voor de details! En het gebeurd dan niet alleen in de ochtend maar ook soms s'avonds - net als vanavond.... Voor mijn werk vlieg ik over een week naar Kopenhagen om daar 4 dagen te werken en ik hoop ECHT dat ik helemaal fit en kwaltjesvrij ben tegen die tijd....

Mor 74 aka Charlotte

Terug
Bovenaan