kwalen

A

Anoniem

Guest
he hallo,
Ik ben even op zoek naar mensen die mij kunnen opbeuren.
Op het moment zit ik zo vol van alle kwaaltjes dat vrolijk zijn en genieten op de 2e plaats komen.
Ik heb last van verstopping met aanbeien en last van een blaasonsteking last van slappe bekkenbanden nog een leuke schimmilinfectie van onderen en lekker veel vocht vasthouden alles bij mekaar dus lekker lastig. Heeft iemand de juiste tip om van alles af tekomen of moet ik nog 4 wk wachten tot de kleine denkt ik kom er uit en verlos mijn moeder van deze ellende.
graag hoor ik jullie reacties.
Met vriendelijke groet,
Karin

Hoi,
Rot voor je al die kwalen...
Maarja als alles met de baby maar goed gaat he?
Ik zou bijna willen dat ik die kwalen van jou had ipv wat ik heb...ik ben nog niet zolang zwanger, en heb al een week bloedverlies..
vind het doodeng, en het lijkt erop of het vandaag ineens erger/meer word, en roder..
Gelukkig geen buikklachten..
ik hoop zo dat het goed gaat..
Jij ook sterkte met je klachten, gelukkig hoef je niet zo lang meer, en is het einde in zicht.
Snap wel dat het  lastig is voor je hoor...Maar nogmaals, als je kindje het maar goed doet toch? Groet R

hallo R,
Inderdaad het is lastig maar kan nog erger dat is waar. jouw bloedverlies is ook niet niks ik ben nu voor de tweede keer zwanger (eigelijk derde maar dat ging met 10 weken mis helaas) maar ik heb ook elke zwangerschap bloedverlies gehad. Bij mijn eerst de eerste 3 maanden nog een soort van gewoon ongesteld geweest wat heel lang aanhielt en afliep met vieze bruine afscheiding hoorde er gewoon bij. en bij de miskraam heel veel kramp en heel veel vers bloed en met heel veel bedoel ik bijna emmers en bij deze net als bij de eerste alleen rond de 11e week pas dat was wel eng vanwege dat je al een miskraam had gehad maar naar een gerustellende echo was alles weer goed en het is ookk vanzelf weer op gehouden en inderdaad was dat blodverlies soms wat meer dan weer minder. Ik hoop voor jouw ook dat het snel ove gaat en met je kindje alles goed gaat. mij houd mijn kindje met al dat geschop en op de blaas drukken (heel fijn kun je vaak naar het toilet lopen) nog op de been. maar zoals hier in huis het motto is alles komt goed maar dat wil soms wel eens even naar de achtergrond gaan zodat je lekker in een dip zit maar tot nu toe komt alles inderdaad goed.
groeten en suces
karin

Hoi Karin,
Dit is ook mijn derde zwangerschap, en ik heb het bij de andere twee nooit gehad.
Dit maakt het voor mij heel ondenkbaar, en doodeng.
Weet wel dat het ook goed kan gaan, maar toch...wil eerst zekerheid.
Loop als ik thuis ben wel tig keer naar de wc, om te checken als ik iets voel.Word gek van mezelf..
Voel me nerveus..
Hoop morgen op meer begrip van de vk, en duidelijkheid.
Groet R

Hallo!
Ik ben momenteel 28 weken zwanger en net weer bekomen van mijn 3e blaasontsteking....En het enige wat er een beetje tegen kan helpen is heeel veeel drinken en dan het liefst cranberrysap, sinaasappelsap en veel vitamine c nemen en natuurlijk water, maar dan nog kan je het best krijgen.
Ik wens je veel sterkte en hoop dat je nook nog wel kan genieten van je zwangerschap!
Groetjes van Bloem

Terug
Bovenaan