kwalen

Hi Meiden,

Ik ben nu ongeveer 4,5 week zwanger. 11 mei heb ik mijn eerste echo.

Maar ik zou al zo graag iets van mijn zwangerschap willen merken.... Ik voel nu alleen iets vermoeid meer niet. Wanneer kregen jullie echte kwalen?

En hoeveel testen hebben jullie gedaan? Ik heb er één gedaan en die was hartstikke positief.. Positief is toch positief..

Momenteel heb ik wel steeds een raar gevoel in mijn onderbuik.

Liefs
 
hoi,
ik had eerst een test van de kruidvat gedaan,daarna heb ik een cb digitaal gedaan die gaf het zelf aan.
meestal rond je 7de week komen de kwalen,
dat is het nog het kan....wie weet heb je nergens last van en voel je juist heel goed.
bij mij begon het rond 6,5 week.werd vermoeid,duizelig,vlagen misselijk.
dus maak je geen zorgen.zolang je geen flinke bloed verlies heb.oh en trouwens gefeliciteerd
gr marjan
 
Ja, onwerkelijk hè die eerste weken. Hebben we allemaal hoor. GEFELICITEERD!
Ik voelde pas met 7 weken dat ik echt zwanger was. Soms misselijk 's morgens. Wel had ik wat pijnlijke borsten, af en toe moe... maar dat verschilde allemaal per dag. De ene dag voelde ik niks en de andere dag was ik helemaal niet fit.
Maar wees blij dat je je goed voelt, alle uren kotsmisselijk is ook niks. En misschien denk je over een paar weken wel: "Wat overkomt me nou?" Sommigen hebben ook gewoon nergens last van, die geluksvogels!

En niet meer gaan testen hoor, positief is positief en een eventueel vagere test maakt je alleen maar onzeker. Bekijk je positieve test maar als je je onzeker voelt... dat is je bewijs!

Of het goed gaat? Ja dat is altijd de vraag. Zolang je niet bloed en geen krampen hebt... moet je je geen zorgen maken. Laat het over je heen komen. De meeste zwangerschappen gaan gewoon goed 90%. Dus de kans is heel groot. nog even afzien tot 11 mei! Het komt goed!
 
Ja, onwerkelijk hè die eerste weken. Hebben we allemaal hoor. GEFELICITEERD!
Ik voelde pas met 7 weken dat ik echt zwanger was. Soms misselijk 's morgens. Wel had ik wat pijnlijke borsten, af en toe moe... maar dat verschilde allemaal per dag. De ene dag voelde ik niks en de andere dag was ik helemaal niet fit.
Maar wees blij dat je je goed voelt, alle uren kotsmisselijk is ook niks. En misschien denk je over een paar weken wel: "Wat overkomt me nou?" Sommigen hebben ook gewoon nergens last van, die geluksvogels!

En niet meer gaan testen hoor, positief is positief en een eventueel vagere test maakt je alleen maar onzeker. Bekijk je positieve test maar als je je onzeker voelt... dat is je bewijs!

Of het goed gaat? Ja dat is altijd de vraag. Zolang je niet bloed en geen krampen hebt... moet je je geen zorgen maken. Laat het over je heen komen. De meeste zwangerschappen gaan gewoon goed 90%. Dus de kans is heel groot. nog even afzien tot 11 mei! Het komt goed!
 
gefeliciteerd! Raar gevoel in onderbuik hoort erbij, je baarmoeder is aan het groeien. Vanaf weet 7 kreeg ik echte klachten, was hele dag misselijk, kon bijna niets eten. Was ook heel erg moe. Dit is nu met 10 weken grotendeels weg, nu ben ik heel emotioneel en kan ik werkelijk om niets huilen. Heel raar wat die hormonen met je doen. Maargoed het hoort erbij en het gaat vanzelf over. Succes met je zwangerschap!
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Mijn kwalen in de eerste weken (meteen vanaf de test) waren: extreem moe en het heel koud hebben. Ik lag echt in bed met een pyjama, dubbeldik dekbed en een wollen deken en dan nog was ik in en in koud :( Na een aantal weken werd dat beter maar nog steeds (nu 24 weken) heb ik het van mezelf vrij snel koud. Ik ben nauwelijks misselijk geweest in de eerste weken, hooguit een keer of 5.

Geniet van je zwangerschap, het is zo'n speciale tijd!

Groetjes Patricia
 
Hoi,

Van harte! Maak je geen zorgen over de klachten, die komen nog wel... hahaha! En dan wou je dat je ze niet meer had. Ik ben 8 weken non-stop misselijk geweest, nou dan heb je het soms ook niet meer.

Positieve test is echt positief, als je geen heftige buikkrampen of helderrood bloedverlies hebt, hoef je je eigenlijk geen zorgen te maken. Ik had de eerste weken wel vaak een vaag gevoel in mijn onderbuik, haast alsof ik ongesteld moest worden. Dat hoort erbij, je baarmoeder is toch het nestje voor de komende maanden aan het inrichten ;-)

Dat gerommel gezeur in je onderbuik blijft trouwens, ik ben nu 17 weken en heb het nog vaak. Dan beginnen de banden wat op te rekken en je baarmoeder begint te groeien, dus het is niet raar dat je wat voelt.

Geniet ervan!
 
Hey geweldig he zwanger zijn :D:D

Ik heb vrijwel geen kwaaltjes gehad....

Wel extreem vermoeid tot week 13 en gevoelige en af en toe pijnlijke borsten....

Heel soms ietsje misselijk geweest, maar dat was bijna niet noemenswaardig!

Heb pas 1 keer last gehad van bandenpijn.... toen kon ik echt niet fatsoenlijk zitten.... Maar al met al een geweldige zwangerschap tot nu toe :D:D

Succes en veel plezier!
 
Terug
Bovenaan