kwalen???

vroeg me af hoe het nu bij jullie is met de kwalen. ik ben tot 20 weken aan toe (zit nu op 21+3) aan een stuk door hondsberoerd geweest met gekots vermoeidheid, alles erop en eraan. Sinds anderhalve week ben ik nu wat beter te pasen los van een ochtendmisselijkheidje hier en daar (lees ochtendkotsje) kan ik mijn eten nu eigenlijk goed binnen houden. Ik ben wel nog veel vermoeid maar werk dan ook 38 uur dus dan mag ik ook moe zijn van mezelf...dusss....hoe is het bij jullie

Jeetje... Dat is inderdaad helemaal niet fijn :( Ik ben zwanger van een tweeling, geen kwaaltjes gehad (godzijdank). Ben nu 23+3 en heb ook klachten van vermoeidheid. Door een flinke val, moest er bloed geprikt geworden en nu blijk ik bloedarmoede te hebben. Is vrij normaal tijdens de zwangerschap, hoor. Heb nu ijzertabletjes en extra foliumzuur. Voel me al ietsje beter....

Pf hou op, ik ben nog steeds aan het spugen sochtends, heb het gevoel dat mn tanden er straks uitvallen van al dat zuur!!!ok elke dag nog zo moe en als ik de trap op loop dan lijk ik wel een bejaarde!Best wel vermoeiend hoor!!!Maarr ja, ik denk dat ik van de week de verloskundige maaar es op gaat bellen, word gek van die vermoeidheid en dat kotsen bah!Voor de rest gaat het wel redelijk:)

Ik ben vanaf het begin erg moe geweest, is nu wel iets minder, maar niet weg ben nu 19+3,,,, ik werk de ene week 32uur en de andere week 48, is erg zwaar maar me baas houd nergens rekening mee, met als gevolg dat ik nu al anderhalve week rond loop met onzettende pijn in me rug die op het moment steeds erger word...

Ik ben ook erg moe geweest, nu ook wel maar dat komt om dat ik niet goed slaap omdat omdraaien erg pijn doet (heb bekken instabiliteit) het beste kan ik op mijn rug slapen maar dan kom ik moeilijk in slaap en dan ben ik om de 2 uur wakker.

Verder mag ik niet klagen.
Groetjes kim

Hier vallen de kwaaltjes wel mee. Ik merk het goed als ik veel gedaan heb op een dag. Ben nu 19+5. Heb wel veel last van maagzuur sinds een weekje. Ben ook wel moe hoor 's avond. komt ook doordat ik slecht slaap door mijn carpaal tunnel syndroom. En ik lust geen koffie meer. Was er dol op!!

voor de dames die zo misselijk zijn en zoveel moeten spugen. ik had dit ook tijdens bijna de hele zwangerschap, het gaat nu eindelijk ietsje beter zonder tabletjes. maar je kunt een receptje vragen voor emesafene, die hielpen mij echt supergoed!

en je voelt je fitter en lekkerder in je vel. als jij je zo voelt, dan voelt de baby zich ook lekkerder. zijn tabletjes speciaal voor zwangeren en kun je zonder risico nemen!

Terug
Bovenaan