kwaliteit sperma

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik vroeg mij af, bij welke leeftijd gaat de kwaliteit van de sperma achteruit?? Of is daar geen leeftijd aan verbonden! Ik zelf ben 12 jaar jonger dan mijn partner en zou graag willen weten of dit leeftijdsverschil ook invloed heeft?? Hij is nu 40 en ik dus 28!!

Bedankt en allemaal veel succes en LIEFDE vandaag!!!

Volgens mij gaat de kwaliteit wel achteruit als je ouder wordt maar niet zo dramatisch als bij de vrouw. Er zijn ook mannen die op hun 60e nog een vrouw bevruchten. Maar beter zal het niet worden..

Hi carla, bij ons zit er wat minder leeftijdsverschil tussen ik ben 28, hij 36.. Maar leeftijd zegt niks hoor! Het zijn andere factoren die het allemaal bepalen, voor de vrouw is de leeftijd helaas wel heel essentieel (nou ja dat valt ook wel een beetje mee)Helaas is er door onderzoek van het zaad van mijn vent wel uitgekomen dat kwaliteit en kwantiteit matig zijn.. Ons is via verschillende wegen (niet door gyn) aangeraden extra vitaminen en zink in te nemen (t manneke dan) ook lees ik her en der dat folium ook ingenomen wordt door mannen..Tja baat het niet dan schaadt t ook niet, vaak wordt een teveel aan mineralen en vitaminen toch afgebroken in het lichaam. Ik heb de vit potjes dus in huis gehaald en ben benieuwd naar de volgende uitslagen (in maart weer testen op zaad)Geen strakke broeken en opletten met drank gebruik..
Succes verder!
simoon

Simoon,

Beankt voor je reactie!! Vitamine slikken kan nooit kwaad, zeker in deze tijd met het griepvirus dat bijna iedereen hier in zuid limburg te pakken heeft!!

Suc-6!!!1

Terug
Bovenaan