kwartje?

Ben ik weer, nog in twijfel en druk 'op zoek 'naar de oorzaak. In elk geval bedankt voor jullie reacties, maar ik denk dat ik nog even wacht met de ha, want ik heb weer een idee, wat denken jullie??????
Ik heb mijn temp lijst nog eens grondig bestudeerd en ik heb iets ontdekt:
alle cyclussen zijn heel verschillend van lengte, een echt temp verhoging is niet eenduidig te ontdekken en hield ook zeker niet aan tot mijn ongi, maar...
deze maand klopte, zoals gezegd, voor het eerst alles, cyclus excact 34 dgn, dag 20 verhoging, pos. ovultatietest daarvoor cervixslijm en precies 14 dgn aanhoudende hoge temp en ongi.
Zou dit kunnen betekenen dat ik na ca 2 jaar prikpil gebruik, ruim 1 jaar gestopt, nu pas mijn 1e eisprong heb gehad?? Dat ik die nog niet eerder heb gehad en dat die rotzooi nu pas écht is uitgewerkt en dat we eigenlijk nu pas écht kunnen beginnen??
Wie heeft er ervaring met die rot prik?
(Ik had hem niet eens als voorbehoedsmiddel gekregen, maar als laatste redmiddel om mijn micraine aanvallen te beperken!?
Wie o wie weet hier meer van?
Alvast bedankt meiden en natuurlijk ook alle succes voor jullie
Liefs Lin
 
ik weet het niet zeker hoor dus hang me er niet aan op, maar ik dacht wel eens gehoord te hebben dat de prik pil pas na een jaar helemaal uit je lichaam is verdwenen.
succes en ik hoop echt dat je snel zwanger bent, succes
 
Hoi Lin,

Ik zelf heb ook een onregelmatige cycles en ook mijn templijst was steeds een zooitje! Wel een tempverhoging maar die bleef niet hoog tot aan mijn volgende ongi? Ik dacht ook dat ik dan geen eisprong had gehad...maar de gyn zei dat tempen niet zo betrouwbaar is en dat als je cycles korter is dan 40 dagen en je bloed verliest je er zeker van kunt zijn dat je een eisprong hebt gehad,,,anders geen bloedverlies zei hij!

Ik moet dinsdag bloed prikken om te kijken of ik wel een eisprong heb>Misschien ook iets voor jou? Ik zou het eens aan je ha vragen!

Suc6 liefs moi
 
Hoi Lin,

Het zou natuurlijk kunnen! Ik hoop het voor je. Volgende cyclus maar goed in de gaten houden (ik ben nu ook met een hele lijst bezig met alles erop dat me opvalt) en wie weet is het daarna dan wel niet meer nodig!
Liefs Kiki
 
Terug
Bovenaan