kweenie ...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden.
Wij zitten nu in ronde 5 voor ons derde kindje.
Nou ben ik gewoon weer ongesteld geworden, maar heb pijnlijke borsten en af en toe wat misselijk. Lijkt me overdreven om te gaan testen want ik ben toch ongesteld geweest.... wat denken jullie?
vorige maand ook al een test gedaan omdat ik rontgenfoto's moest laten maken, en als die testen nou niks kosten ..!
Moet deze keer "lang" wachten, en wordt een beetje ongeduldig.
Het leefdtijds verschil wordt steeds groter.
maar de klusdagen komen er weer aan... dus ik houd de moed erin !!
Jullie ook weer veel succes !!!!!

Er is wel laatst iemand geweest die positief heeft getest nadat ze ongesteld is geweest...

Succes

ik zit me ook af te vragen of ik een test moet doen. Ben maar 3 dagen ongesteld geweest en werd t ook nog eens te vroeg(normaal altijd te laat) Daarvoor voelde ik al van alles en nu nog steeds... misselijk,moe, geen energie, last van mijn tepels, vaak honger, maar ook snel vol zitten...
Zit eraan te denken om morgen ff test te doen, dan weet ik t in ieder gavl en kan ik t uit me hoofd zetten...

liefs

Renee, dat was Sharine die nu net heeft laten weten een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben gehad.
Nu is dit niet per defenitie zohoor. Je kan theoretisch gezien tijdens de zw bloed verliezen op de momenten dat je normaliter je ongi zou krijgen. Mocht je twijfelen of je echt ongi bent geweest, zou ik voor de zekerheid nog een keer testen.

Ik heb het gedaan omdat ik in de ronde voor ik zwanger werd ook maar een korte ongi had en een heel vreemd gevoel in mnonderbuik had. Ik moest een uitstrijkje laten maken, dus wilde ook 100% zeker zijn dat ik niet zwanger was.

Een korte ongi kan ook voorkomen. Ik had dat ook, deze was en te vroeg en te kort, maar wel heel hevig met krampen zoals ik ze nog niet eerder had meegemaakt en was toch al een tijdje gestopt met de pil.

Mocht je echt twijfelen en voel je je zwanger, zou ik voor de zekerheid er een test tegenaan gooien.

Succes.

Groetjes,
Anoek

Ik heb even getest om het zeker te weten, meer als bevestiging voor mezelf.
Maar ben inderdaad niet zwanger. vruchtvare dagen komen er weer aan, dus gaan gewoon weer verder proberen hihi

Wat jammer dat je test negatief was...
mijn klusdagen komen er ook weer aan, dus wacht dat nog maar even af.
testen kan altijd nog, heb nu ook niks bijzonders dat ik perse moet weten of het wel/niet zo is. ga er maar van uit van niet.
vraagje; doen jullie het tegen die tijd om de dag of elke dag?
Ik heb een cyclus van 27-30 dagen, en om nou elke dag, gaat de lol er een beetje af he...
groetjes weer en bedankt voor jullie reactie.

Hoi Roosje,

Mijn zusje dacht ook ongesteld geweest te zijn. Had dus ook niet getest. Maand later getest omdat ongesteldheid uitbleef en zwanger! Wat was ze blij!
Kreeg ze termijn echo, bleek ze al 4 weken verder te zijn dan ze dacht!
Tja, dat kan dus ook he
Achteraf zei ze wel dat ze anders dan anders ongesteld was geweest, veel korter en veel minder heftig.
Succes met klussen en wie weet! Blijk jij strakjes ook wel 4 weekjes verder te zijn

Terug
Bovenaan