kweet het effe niet meer!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ben het even zat. Ben onregelmatig, zit nu op dag 42. Heb zaterdag een test gedaan, negatief. Ben chagrijnig. Heb last van gevoelige borsten, maar had dit twee weken terug ook, toen is het na een paar dagen weer weg gegaan. Verder af en toe ook wat misselijk, al een paar dagen. Maar ja, test was echt negatief. Baal er van dat ik waarschijnlijk niet zwanger ben, me wel vreemd voel, maar niet ongesteld wordt . Ik wil gewoon, liefst een positieve test en anders rd. Dan is het maar duidelijk. M'n mannentje stelde na de test vragen; kan het niet dat je te vroeg test, of hoe zit dit  en hoe zit dat. Lievie; dat weet ik ook allemaal niet, ik snap er ook niets van.

Zo moest het even kwijt. Heb via internet goedkope testen besteld. Leef maar weer tot komend weekend. Als ik dan nog geen rd heb, ga ik maar weer eens testen.

liefs Rannie

he bah,wat frustrerend! ik hoop voor je dat de test dit weekend wel gewoon positief is! ik voor je!
liefs marjolein

Bedankt Marjolein,

Dat hoop ik inderdaad ook. Ik lijk wel wat syptomen te hebben; moe, gevoelige borsten, weeeig gevoel in mn buik, meer last van rugpijn. Maar ja, dit kan volgens mij ook komen omdat ik me er erg op focus. Maar die onzekerheid is gewoon vervelend.

groetjes Miranda

update:
Dag 44, nog steeds geen rd. Erg moe, maar borsten zijn niet meer gevoelig. Voel me wel wat huilerig, maar dit kan denk ik ook een voorbode van rd zijn.
Ga het weekend weer testen. Als ik het tot dan kan uithouden. Heb via internet goedkope testen besteld en deze zijn gisteren binnen gekomen. Denk dat de drempel om te testen dan minder hoog is; 6 euro of 1,25 dat scheelt nog al!

groetjes Rannie

Nou ik weet het nu wel .
Ben vannacht ongesteld geworden. Totaal niet voelen aankomen dmv buikpijn ofzo. Maar nu dubbel en dwars. Moest vanmorgen spontaan overgeven, zomaar uit het niets. Heb nu vette buikpijn en ben doodmoe. Ben ook op de dubbel dutch tour; ob en maandverband, want alleen ob super is veel te weinig. Wel balen hoor, dag 44
Vanmorgen ook nog slecht nieuws gehad in de prive sfeer, dan ben echt niet te genieten en super huilerig. Vindt mezelf ook best sneu vandaag. Zou het liefste met een kruik, kop thee en chocola mijn bed in duiken, maar denk niet dat mn baas het daar mee een is. Vanavond uiteten met een vriendinnetje, misschien kan zij me wat opbeuren, watn ik heb het helemaal gehad. Niet eens zo zeer het niet zwanger zijn, maar het super ongesteld zijn, het onregelmatig zijn, slechte nieuws etc.
Zo moest er even uit. Als ik weer wat beter te genieten ben lees ik weer alles op het forum.
Snif Rannie

He Rannie,

Wat vervelend zeg! Ik leef echt met je mee.
Ik ben gisteren helaas ook ongesteld geworden. Ik had alleen het voordeeltje dat het precies mijn NOD was, en dat mijn lichaam me niet voor de gek heeft gehouden.
Ik wens je heel veel sterkte en veel succes in de volgende ronde!

Liefs,
JWW

WAT?????!!!!!! Dit meen je niet. De symptonen logen er toch niet om..... Ik snap er helemaal niets van. Ik kan me voorstellen dat je je enorm klote voelt..!!! Ik had stiekem gehoopt en gedacht dat we misschien wel samen zwanger zouden zijn (hoewel het bij mij natuurlijk ook nog helemaal niet zeker is...)

Voel je vandaag maar ff lekker down!!! Ik hoop dat je je dan morgen weer iets beter voelt.

Dikke knuffel .

Daphne

Terug
Bovenaan