kweet het ff eg niet meer :(

hallo meiden,

Sinds 2 dagen eet Renzo heel erg slecht hij eet smorgens de fles wel leeg om ½8/8uur daarna krijgt hij rond 10 uur fruit en gaat dan slapen dan om 12uur ongeveer weer een fles maar daar laat hij al 2 dagen 90 van staan toen at hij gister wel zijn fles van 4uur leeg en ook die van ½8 savonds maar nu vandaag heeft hij al 2x zn fles voor meer dan de helft laten staan ......pffff word er niet lekker van ik snap best dat ze eens minder honger zullen hebben maar 2x meer dan de helft laten staan is toch erg veel????
is dit misschien een sprong of wie heeft dat ook meegemaakt???

liefs Corina

Hallo

Loek eet ook weinig, ik probeer me er niet meer druk over te maken zolang hij genoeg aankomt. Na de BV om
7.00 uur drinkt Loek om
10.00 uur 50-100 ml, soms zelfs niets. Om
13.00 weer BV en hooguit een eetlepel groente.
Tussendoor geef ik 's ochtend nog fruit, ook hooguit een eetlepel. vanaf 15.00 gaat hij meer eten, maar nog minder dan anderen van zijn leeftijd: om
16.00 +/- 100ml pap
18.00 BV een aanvullend flesje, meestal ongeveer 100ml max
23.00 BV een aanvullend zoals om 18.00 uur

Omdat het steeds zo weinig is, geven wij toch maar weer een nachtvoeding

Sinds wij de flesjes aanvullend geven, lijkt hij wat meer aan te komen, hij krijgt zowaar een onderkin! Maar het blijft een fijn poppetje!

Hoe is het aankomen? Is dat genoeg?

ja dank je woedel ,

dat is idd ook erg weinig ja maar at hij zowiezo niet altijd al weinig of zit ik nu fout???
Renzo is wat dat betreft een enorm hongerig kind ;-)
maar dus sinds 2 dagen niet meer en ik maak me niet eg heel erg druk maar vind het erg vreemd vooral omdat hij normaal de fles zowat naar binnen zoog tot de onderste dop toe.....ik maak me niet druk omdat hij levendig zat is en ach wel een beetje hangerig enzo maar niet dat hij ziek is hij heeft ook geen koorts ofzo vandaar dat ik het allemaal vreemd vind

thnxxx voor je reactie

Corina

hoi corina
boas heeft laatst ook 2/3 dagen weinig gegeten en gedronken.met als hoogtepunt zaterdag.toen heeft hij 2 flessen en een fruithap op.meer niet.ik heb het alleen op de vaste tijden geprobeerd en niet opgedrongen.ik dacht:hij krijgt vanzelf wel weer honger.en dat was ook zo.hij had zn ontbijtfles laten staan en dronk om 11 uur wel bijna een hele fles.om  13:30 de fruithap van 11 uur gegeven,om 16 uur weigerde hij de fles,om 17:30 weigerde hij t warme eten en om 19:30 was t jammeren en ja hoor;hij dronk een hele papfles.gisteren ging t wel weer beter en vandaag heeft hij tot nu toe wel alles op.
ik zou niet te vaak wat proberen te geven want als hij elk uur een beetje eet krijgt hij nooit een keer echt honger.bovendien kan hij afkeer van de fles en lepel krijgen en blijft hij straks voedsel weigeren.
groetjes karin

hoi,

ik had hier gister ook een topic over geplaatst. bij senna was het de afgelopen 2 dagen precies hetzelfde als bij jou.
maar...... sinds vandaag gaat hte weer helemaal goed. zoals vanouds eet en drinkt hij alles op wat ik hem geef.
maak je dus maar niet al te veel zorgen. het komt vanzelf weer goed.
en misschien inderdaad een sprongetje.
senna is nu 22 weken.

liefs marijke

Terug
Bovenaan