kweet het het ff niet meer..

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

Wij zijn ook druk bezig voor ons eerste kindje;

Vorige maand verwachtte ik mijn ongi op 26 juli, het kwam op 29 juli een paar dagen te laat dus en het duurde ook maar anderhalve dag.

Nu heb ik uitgerekend dat deze maand mijn ongi tussen de 26ste en de 29ste komt maar ik kreeg zondag de 20ste opeens een bloeding, ik dacht nee he veel te vroeg. en het duurde ook maar even en nu is het overgegaan naar wat bruinig maar heel weinig.

Ik snap er niet veel meer van, jullie wel?

xxx ssuss

ook ik weet het effeniet meer....

nod 29 -8 en sinds gister wat bloed (1 week voor tijd) en nu net als jij klein beetje slijm bruin roze , weet ook niet meer wat er aan de hand is .....ben altijd op de klok gelijk 26 dagen en nu dit....pfffff ,ben wel moe al paar dagen lig om 22.00 al te pitten maar ja heb het ook druk dus ....wie heeft raad...

daan

ff een update..

De bruinachtige vloed is gestopt (gelukkig) zou het innestelingsbloed  geweest kunnen zijn?

Net kreeg ik ongi kramp en toen voeld ik iets nattig dus ik snel naar de wc.. maar geen ongi was gelukkig doorzichtig.

Vanaf morgen kan ik testen. Wat zou ik doen? Mijn nod zit tussen a.s zaterdag en maandag !

Sorry voor alle smerig taal hhiihii

xxx ssuss

owja...

Volgens mij zijn mijn aders op mijn borsten blauwer en duidelijker geworden maar ik vroeg het gister aan mijn vriend en hij zei dat ik dat altijd wel had mmm tja zal wel.

En  heb sinds een paar dagen opgeblazen buik en zuurbranden bah.

xxx

hai

ik was in het begin toen ik gestopt was met de pil (vorig jaar juni) ook elke keer zo op die dagen aan het letten. Bij mij was het in het begin wel regelmatig geweest en toen bleef het een paar maanden weg en negatieve test. Ik heb nu wel geleerd dat de pil troep is en dat die eigenlijk je hele lichaam op de kop zet. Ik ben juist nu weer wat regelmatiger en heb het gevoel dat nu pas de pil helemaal uitgewerkt is. Achteraf gebleken heb ik best veel ontwenningsverschijnselen gehad, als ik dat allemaal van te voren had geweten...maar goed ik ben nu weer overtijd dus.... hihiih wie weet. Ik heb in ieder geval geleerd dat je je er niet druk over moet maken en dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Heel veel sterkte ermee

liefs wies

Terug
Bovenaan