kweet niet

nou, weer een vreemde knudde dag. gisteren of zondag mijn nod,niks hoor. gisteren wel onwijs veel rugpijn. Ik had vandaag tegen me zelf gezegt,als ik voor mijn pauze(13:30)nog geen ongi zie dan haal ik een test in de pauze. en ra ra ra, om 13:00 twee druppels doorzichtig bruin. dus ik dacht daaaaar komt het......niks meer dus. geen pijnen of bruin meer.dus ik heb nu zoiets, als ik donderdag nog geen ongi heb dan doe ik zeker een test. durf niet zo goed, bang voor een teleurstelling. En als die nega is koop ik meteen een ovulatietest.en petra,pat en -x- ,huoden jullie mij ook op de hoogte? nuo ik wens iedereen nog een fijne klus avond toe. xxx lady

lady

brin bloed hoeft dus geen bloed te zijn he het is oud bloed wat er nu dus uitkomt het duurde bij mij 2 dagen maar mag geen ongi genoemd worden zegt de dokter dus misschien is er dan bij deze toch nog een beetje hoop voor je??!! ik hoop dat je test positief is en dat je zwanger mag zijn!!!!!!!!! veel suc6 xxx

Hoi Lady,
Ik heb echt precies hetzelfde! Moet eigenlijk morgen ongi worden maar heb nu een heel klein beetje bruin verloren...heb ook geen buikpijn net als anders.Vorige maand had ik een dag bruin spul, maar de test was negatief(een week later)dus was het wel een echte ongi. Nu wacht ik inderdaad voor de zekerheid nog een week af, en als er dan niks is gekomen, ga ik maar weer testen.
Ik heb liever gewoon flink rood bloedverlies,weet je tenminste waar je aan toe bent.
Ik hoop voor je dat je zwanger bent...en dat dit geen voortekenen zijn van je ongi(bij mij wrs wel...ik voel dat ik niet zwanger ben)
Liefs Esther

Terug
Bovenaan