kwijlen en diaree met slijm

Hallo

Mijn dochtertje is 3 maanden en kwijlt zo enorm veel!! Hebben jullie kindjes dit ook?? Hoe komt dit?? Daarnaast had me dochter diaree met slijm erin (sorry) wat zou dit zijn. Hoopop reacties bedankt

groeten
 
Misschien komen haar tandje s eraan. Dit lijkt vroeg maar bij ieder kind komen ze op een andere leeftijd. Mijn zoontje is ook drie maanden en bij hem komen ze ook door.
 
Mijn dochter 4,5 maand kwijlt ook veel, stopt haar handen steeds in haar mond. Denk niet dat ze tandjes krijgt, want vaak hebben ze ook diarree en rode billetjes.Als jou baby diarree bij heeft zou het misschien kunnen dat ze tandjes krijgt
 
Hoi, mijn meisje van 4,5 mnd kwijlt ook de hele dag door al ca 6-8wkn. Absoluut nog geen tandjes maar de speekselklieren komen deze weken ook tot ontwikkeling dus dan kwijlen ze meer... Dus maar gewoon wat vaker schone truitjes aan en ach, ik vind het ook wel schattig!
 
Het schijnt zo te zijn dat rond 3 maanden de speekselklieren goed in werking treden en dat is te merken :)
Mijn dochter had het ook, die is nu bijna 5 mnd en het gaat sinds een paar weken echt een stuk beter met het gekwijl en gespuug. Zij heeft ook nog geen tandjes.
 
Mijn zoontjes kwijlden ook zoveel in die tijd en absoluut geen tandjes in zicht. 1e tandje kwam pas met 11 maanden! Ik denk ook dat het gewoon de ontwikkeling van de speekselklieren is. Maar het kunnen natuurlijk toch de tandjes zijn, dat zie je vlug genoeg.
 
Terug
Bovenaan