Kwijlen

A

Anoniem

Guest
Wie van jullie kindjes kwijlt ook zo enorm? Bas heeft altijd een slabber om, want anders kan ik hem blijven verschonen. Ik heb zelfs slabbers voor hem gemaakt met een waterafstotende achterkant, omdat gewone slabbers nog wel eens doorlekken. Om te eten krijgt hij er vaak nog een slabber over heen. Ik heb dus een enorme berg slabbers!

Ik hoor jullie al denken: TANDEN! Maar hij kwijlt al maanden zo en er is nog geen tand in zicht.

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Mijn zoontje van bijna een halfjaar kwijlt ook zo verschrikkelijk.... Echt niet normaal joh!!! En dat ook al maanden. En inderdaad: iedereen roept dat het wel de tandjes zullen zijn. Maar is nog geen tand in zicht.

Wat doe je eraan hè? Ik heb echt geen idee. Als hij ligt in de box kwijlt hij niet en als hij zit met de speen in de mond valt het ook wel mee, maar als het te lang duurt dan komt het kwijl gewoon langs zijn speen...

Groetjes,
Simone

hoihoi,

hier nog zo'n kwijlebabbel hoor. Levi is nu 8 1/2 maand en nu al zo'n dikke 2 maanden aan het kwijlen en kauwen op alles wat hij tegenkomt maar nog geen enkele tand in zicht. Ik heb vanmiddag mijn zus even laten kijken en voelen want die is tandarts assistente. Ze voelde wel 2 grote bobbels maar die zitten er al 2 maanden volgens mij. Krijg nu wel van die visioenen dat hij in 1 keer een compleet gebit krijgt als het nog veel langer duurt.
Maar ja geef nog bv dus vind het niet erg dat er nog geen tanden zijn maar word af en toe wel gek van dat gekwijl ( end e bijbehorende was want hij kan ook 3 x per dag een schone outfit aan, wel weer een goed excuus voor meer kleertjes!)

groetjes chimene

Hoi Meiden...

Thygo heeft ook heel erg gekwijld en met de eerste tand dacht ik joep-pie daar ben ik vanaf maar helaas was dus niet het geval.
Nu hij al zijn 8 voortanden heeft is het kwijlen eerlijk waar afgelopen.
Nog even volhouden dus...

Groetjes kimm

pffftt hier nog een, compleet nat haar truitjes, doe ook wel een slabber om bij tijd en wijlen maar dat vind ik ook zo wat

Ze tijgert nu ook en je ziet gewoon een heel spoor kwijl op de vloer...

Ik denk dat haar tandjes komen maar dat denk ik al vanaf dat ze drie maanden is ...en nog steeds geen tand te zien!

Dat kwijl spoor over de vloer, dat hebben we hier ook, maar vaak tijgert hij er zelf overheen. We noemen hem onze kleine slak.....

Groetjes, Karin

Hahaha ik ken het hoor. Wat vinden jullie dan van zo'n lekkere kwijlsliert in je gezicht als je met ze aan het dollen bent en je tilt ze boven je hoofd hmmmmm lekeer hoor!  

Terug
Bovenaan