kwijlen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Mijn dochter van ruim 11 wekenis de laatse 1,5 week echt heel veel aan het kwijlen.
Ze zit ook veel met haar andjes in de mond, kunnen het al tanden zijn of is dat een beetje te vroeg?

xk

hoi hoi
heel herkenbaar mijn zoontje is nu 3 maand en doet ook niks anders dan kwijlen en de vuistjes zover achter in de mond tot hij moet kokhalsen.
ik zat ook te twijfelen maar vind het wel vroeg voor tandjes.
groetjes

hoi hoi,
mijn meisjes doen dat ook al sinds ronde de 3 maanden. ze zijn inmiddels 6 maanden en nog geen tandjes te bekenen. wel steeds meer kwijlen en kauwen op van alles en nog wat.

Heey

Ja het hoeven nog geen tandjes te zijn, zou ook wel erg vroeg zijn.
Maar ja.... je hebt altijd uitzonderingen.
Mijn zoontje doet het ook al een tijdje, die is nu 4.5 maand.

xx

Hoihoi!

Mijn dochtertje van 9 weken doet het ook, sinds een week.
Wat ik weet is dat de "kwijl"productie opgang komt EN dat ze haar handjes meer gaan gebruiken als troost, ze gaan meer duimen rond de sprong van 8 weken.........
Maar goed, tandjes zijn het bij ons niet in ieder geval........zou wel heel vroeg zijn.

Met andere woorden, ik weet het niet..............sorry!!

Gr. Rimke

Misschien kun je eens bekijken wanneer je kleintje kwijlt. Waarschijnlijk hou je haar nu veel meer rechtop dan een paar weken geleden dus dan loopt het kwijl er makkelijker uit.

Liefs,
Marian

Jette kwijlt ook al weeeeken, ze is nu bijna 6 mnd en heeft nog geen tandjes, maar t lijkt er wel op dat er nu gauw eentje aan komt.
Kennelijk kan het groeien van de tandjes(onder het tandvlees) ook behoorlijk zeer doen, want idd zit Jette ook al tijden met dr hand in de mond en maar bijten.Ze bijt overigens op alles.....

Hoihoi,

Evy heeft (en nu nog steeds), dit ook gedaan. Vanaf een maand of 3. Ze heeft met 5,5 maand haar eerste tandje gekregen.
De arts op het cb zei in het begin, dat baby's in het begin nog niet helemaal weten, dat ze hun speeksel moeten doorslikken en wat is dan makkelijker dan het uit hun mondje laten lopen.
Ach ja, alle baby's zijn nu eenmaal oraal ingesteld, alles wordt onderzocht met hun handjes, maar dus ook met hun mondje.
Hier gaan zelfs de voeten het mondje in, en dat smaakt lekker. Volgens Evy dan, haha.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Terug
Bovenaan