kwijt

A

Anoniem

Guest
Hoi,

ik was gisteren boven met Stijn bezig en ineens zag ik hem nergens meer. Hij kon niet naar beneden gegaan zijn want het traphek zat dicht. Dus ik heb wel tien keer in onze kamer gekeken, in zijn kamer, in de kamer van zijn broers en onder alle bedden. Hem roepen maar geen Stijn. Mijn hart sloeg tweehonderd en het zweet stond op mijn rug en ineens komt hij doodleuk uit de kledingkast van zijn broer. Die deur blijft niet zo goed open staan maar ik had hem daar niet verwacht. Wat stond hij te schateren zeg. Het was voor hem een mooi verstopperstjespel maar ik was in vijf minuten tijd een jaar ouder.

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

ik moest wel een beetje lachen om je verhaal, zag het helemaal oor me. En Stijn sich natuurlijk van geen kwaad bewust. Echt heel erg! Snap goed dat je je druk maakte. Maar gelukkig was alles goed met hem

groetjes Linda

Hoi Marloes,

ook ik moest wel ff lachen om je verhaaltje. Wat een deugnietje die Stijn zeg!! En mama maar zoeken. Die zal wel een lol hebben gehad denk ik
Maar dat maaktte het voor jou er tuurlijk niet leuk op. Maar gelukkig was het "maar" verstoppertje.

Liefs Debby.

Dit zijn van die gebeurtenissen die je over 25 jaar nog eens verteld!!!!!! Grappig, maar ik begrijp dat jij je doodschrok!

Sorry hooor Marloes maar moest eht keihard lachen om je verhaaltje!! Wat een klein boefje zeg hahahahaha

Rik kan ook al lekker verstoppertje spelen. Trek ie een heel gordijn om zich heen en dan moet ik zeggen 'waar is Rik'en dan komt hij tevoorschijn met KIEKKKKKKKK hahaha

Hoop dat ie je niet meer zo laat schrikken hoor...

X Saskia

FANTASTISCH!!!
Wat een verhaal zeg! En wat een deugniet is die Stijn van je!
Ik kan me voorstellen dat jij je rot bent geschrokken maar dit is achteraf wel erg grappig natuurlijk. Leuk voor later om hem te vertellen.

Groetjes,
Tamar

hihihih wat een deugniet zeg!

snap best dat je je rot geschrokken bent.maar ik zie het al helemaal voor me

gr petra

Haha, leuk voor ons om te lezen maar kan me voorstellen dat je het even spaans benauwd kreeg!
Net als ik vanmiddag toen mijn dochter naar boven was gelopen, de trap op!
Gr. Sonja

Terug
Bovenaan