Kyan levie is geboren

Hier dan eindelijk een berichtje. Ga niet teveel vertellen hoe het is gegaan. Voor de mensen die nog moeten. Ben 2 dagen bezig geweest met hevige weeen. Ging langzaam maar voorspoedig. Gisteren bleef het hangen op 9 cm. Moest ik alsnog voor een keizersnede na 2 dagen ploeteren.
Maar hij is er. Weegt 4200 gram en is een knapperd. Had heel veel vruchtwater. Na vliezen breken al heel veel verloren tijdens ok ook nog 2 liter.

Jullie horen nog. Begin onwijs te vloeien nu. Ga even bellen.

X yvonne

Als eerste gefeliciteerd!!! En al weer zo'n super leuke naam!

En jeetje volgens mij was het heeeel heftig. Je hebt denk ik precies het geen meegemaakt waar ik "bang" voor ben straks zelf te hebben. Dus bij deze dank voor het nog weg laten van de details :)

Nu maar lekker uitrusten en genieten van je mannetje! Hoop dat het vloeien niks ernstigs is trouwens!

Liefs nelie

Meen je niet na al je inzet toch nog een keizersnee dat lijkt mij echt wrang. Maar het belangrijkste is een gezonde zoon, GEFELICITEERD!! En ik hoop dat jij ook weer snel op knapt!

Gefeliciteerd met jullie mannetje!wat jammer na al dat werk toch nog een keizersnede!en valt nog mee met het gewicht hoor!die van mij was ook 4220.
hopen dat je snel opknapt en kan gaan genieten

liefs jootje

gefeliciteerd met je mannetje! wat een nare ervaring!! ben kook altijdbang voor vriendin van mij had het ook en kreeg later nog een baarmoederontsteking.. pff wat j allemaal nog nog kan krijgen erna.. success ermee

Terug
Bovenaan