Kyra in het ziekenhuis.

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Sinds eergister ligt Kyra in het ziekenhuis met een urineweginfectie. Heel zielig allemaal maar het gaat al een stuk beter met haar. Ik heb de eerste nacht bij haar geslapen maar vanacht niet omdat ik echt op was. Vanmiddag komt de kinderarts voor een gesprek. Kyra krijgt nog allerlei onderzoeken omdat ze willen weten of de infectie toeval is of ergens vandaan komt. Ze krijgt dus nog echo's en andere onderzoeken. Ze moet nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven maar hoe lang is op dit moment niet bekend omdat ze nog niet opnieuw bloed hebben afgenomen om de waarden te bepalen. Als die laag genoeg zijn mag  ze mee naar huis!

Goed... dat was het verhaal even snel. Vanavond   of morgenvroeg zal ik weer ff updaten..

Groetjes,

Frieda
mv Kyra 07-06-2007

Jeetje meid wat sneu allemaal zeg! Gelukkig gaat het al een stuk beter met haar!

Sterkte!!

Liefs Chantal

Jeetje, dat is niet zulk mooi nieuws!
Heel veel suc6 en sterkte met de kleine meid!

Groetjes Sandra

Agoss wat sneu voor jullie kleine meid! Maar wel fijn dat het al iets beter gaat met haar!
Ik hoop dat ze snel weer lekker met jullie mee mag naar huis!

och wat sneu! ik weet (helaas) hoe het is om je kleine uk achter te moeten laten in het ziekenhuis en adt is niet makkelijk!
dus heeeel veel sterkte en hopen dat ze snel weer thuis is!

groeten marjolein

Hoi,

ik hoop voor jullie dat je dochter vlug opknapt en weer lekker met je mee naar huis kan. Heel veel sterkte!!!

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan