Kyrabella hoe gaat het nu???

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben erg benieuwd hoe het nu gaat met je kindje en met het eten.
Merk je verschil nu je hypoallergene voeding geeft?? en wanneer moet je weer naar het ziekenhuis voor controle???

Hoi,

Wat lief dat je er naar vraagt, het gaat idd een stuk beter gister een telefonisch consult gehad met de ka ook ivm de bloeduitslag, die was verder goed! er was geen allergie gevonden in het bloed, maar de ka zegt dat het niet zo hoeft tezijn dat ze het niet heeft, ook omdat ze het goed doet op deze voeding, ze spugt niet meer, en eet weer beter.. nu ging het gisteravond en vanmorgen weer moeizaam met de pap en begon ze ook weer naar de lepel teslaan en spoog ze weer gister, maar ze  is weer/of nog steeds erg verkouden, hoest nog af en toe en heeft vooral last van een volle verstopte snotneus.. we moesten zo verder gaan met de voeding en dan wel de 2 pakken omdat ze boven de zes maanden is( de 1 hadden we meegekregen om te kijken wat ze er op deed ) en nu moeten we dus 14 nov weer terug komen, tot die tijd twee keer per dag de voeding aanbieden in pap vorm en de rest gewoon fruit, groente, brodd ed en dan wel zoveel mogelijk koemelk vermijden.. ze slaapt wel slecht en we dachten dat het misschien komt door de pap, ze is zo actief soms,,, vannacht niet veel gehoord gelukkig na vier nachten veel wakker en om 06.00 op!

Het drinken uit de fles nog geprobeert maar dat lukte helaas niet, als het niet ging moesten we het ook maar niet meer proberen aldus de kinderarts, ik vind het wel jammer.. heb niet echt kunnen zeggen nou dit is je laatste flesje.. nu oefenen we met de beker maar dat lukt echt niet goed, het is een kliederboel, wel drinkt ze goed uit een pakje met rietje maar een rietje in een beker snapt ze niet.. ( ik knijp af en toe in het pakje waarna ze dan weer een paar slokjes neemt.. heeft iemand nog tips hiervoor?? en bestaan er soms bekers met rietjes waarin je ook een beetje kan knijpen dat ze wat binnen krijgt??

Nogmaals bedankt voor jullie interesse..doet een mens goed..

Groetjes Debbie( kyrabella is mijn gebruikersnaam )

Terug
Bovenaan