kzal jullie ff bijpraten

hoi dames,

hier is ik weer eens!
we zijn afgelopen week in nijmegen bij het radboudziekenhuis geweest, om te kijken wat onze volgende stappen konden worden nadat was ontdekt dat de zaadleiders bij mijn vriend waren dichtgegroeid.

we zijn met stomheid geslagen, maar mijn vriend staat op de wachtlijst om opnieuw geopereerd te gaan worden!! de uroloog zei dat dat best mogelijk was terwijl een andere uroloog in een streekziekenhuis zei dat dit niet meer kon (dat hij dit niet deed).
de wachttijd is ongeveer 4 tot 6 maanden, dus dat is nog te overzien! we grijpen deze kans met al onze handen aan! nu kunnen we er ook met de neus bovenop blijven zitten dus mocht het zaad na de operatie weer snel slecht worden/minder worden dan kunnen we sneller aandringen op ingrijpen via iui of ivf oid!!

met mijn endometriose gaat het momenteel erg slecht.....de pijnen worden weer zo hevig dat ik er echt aan denk om tot de tijd dat mijn vriend geopereerd gaat worden weer hormonen te gaan slikken zodat alles binnen ff wordt stilgelegd. ik heb dit voordat we begonnen met zwanger proberen te worden ook 4 jaar geslikt, en dat beviel me erg goed.
ik moet 3 jan naar de gyn, dus ik zal het eens met hem overleggen!

lieve dames, hele fijne feestdagen alvast, en mag het voor iedereen nu eindelijk eens een vruchtbaar jaar worden!!!! ik wens jullie en jullie partners al het goeds voor 2005!!!

dikke x kimpansee

ps. een oud collegaatje van me is na 5 jaar tobben en 3 ivf behandelingen gehad te hebben spontaan zwanger geworden!!! ze is nu 12 weken en dolgelukkig!!! ik hou het in mijn achterhoofd, ik heb van dichtbij meegemaakt hoe het haar is vergaan en makkelijk heeft ze het niet gehad, en nu dit wonder! het kan dus....geweldig toch!!

INGE en BUFFERTJE van harte dames!! geniet ervan......en voor jullie worden het heel bijzondere feestdagen!!! en met z'n 3en het nieuwe jaar in!! succes!
xx

Fijn dat er iets aangedaan kan worden! En nu maar hopen dat het lukt! Misschien inderdaad een goed idee om weer hormonen te slikken als je zoveel last hebt. Om nou 4 maanden voor niets te lijden lijkt mij ook niets...

Heel veel succes!
Marielle

ps: fijn voor je collega! Maar 5 jaar is wel heeeel erg lang, ik moet er nu ff niet aandenken om nog zo lang te wachten...

Hee meissie!!
Wat een goed nieuws zeg!! Zo zie je maar weer!! Die streekziekenhuizen zijn lang niet altijd zo deskundig helaas. (ik spreek uit ervaring) Zorg dus dat je de beste dokters krijgt!! Ik ken een stel waarbij het met hem helemaal mis was en waarbij 0 zaadcellen werden gevonden. Heel raadselachtig toch zwanger geworden!! Zo zie je maar dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn. Ik ben er een levend bewijs van!!!
Ik ga voor je duimen meis dat het ook voor jullie helemaal goed gaat komen!
Liefs inge

Hee Kimmie!!!

Da ´s nog eens een lichtpuntje in deze donkere dagen heh!!! Ik hoop dat jullie nu weer wat hoop hebben.

Hele fijne feestdagen gewenst en vol goede moed 2005 tegemoet!!!!

Liefs Lill.....

p.s. als je zin hebt om te beppen...
Lillbloem@hotmail.com...............

lieve dames!

thanx voor jullie lieve woorden!
doet me goed!!
we zijn nu ook een stuk positiever! maar dat mag ook wel een x!
nu ff een paar maanden "rustig" aan doen, en dan vol goede moed weer verder, laat 2005 inderdaad voor ons alle een mooi jaar worden!

hele fijne dagen allemaal en een goed 2005!!!!

xx kimpansee

enneh, lill je hoort van me!
xx

Terug
Bovenaan