@ L81

Hoi L81,

Wat leuk om je hier weer tegen te komen, we kennen elkaar van het najaar 2006 forum. Daar je natuurlijk al heel lang niet gezien, maar erg goed om je hier weer eens te zien.

Hoe gaat het nu met je? JE tweede kindje is nu ook geboren las ik, wat leuk gefeliciteerd. Hopelijk gaat alles goed. Hoe was de bevalling? en hoe heet je kindje.

Hopelijk blijven we elkaar hier tegen komen

Carina

Hoi Carina, bedankt voor je berichtje! Leuk jou hier ook te zien!
Onze 2e dochter is op 1 juni geboren ze heet Jasmia Faye, maar we gebruiken beide namen ook gewoon los van elkaar!
Aiméely is nu 21 mnd en is zo'n lieve grote zus!! En wat zijn ze dan groot he vergeleken bij de kleine en tegelijkertijd zijn ze ook nog zo klein....
Het is ff aanpoten met de 2 meiden maar ach ik zie ook een hoop voordelen van 2 kindjes zo 'snel' op elkaar!
Helaas hebben we (Daffy en ik) een tijdje geleden besloten om niet meer op het najaarsforum te verschijnen, we vonden de sfeer verdwenen en beleefde er zelf geen plezier meer aan, helaas maar tis niet anders! Ben dus erg blij dat het hier erg gezellig is, ik ben dus ook van plan hier zo lang mogelijk te blijven forummen!
Wanneer ben jij bevallen? En hoe heet de kleine?

Liefs Lidian

Las op het najaarforum dat je zoontje zo'n vreselijke last heeft van
kapotte billen door het doorkomen van hoektanden, ik heb een supertip
voor je;

een beetje maizena in een bakje, klein beetje water erbij zodat t een
soort papje wordt en dat op de billen smeren! Is echt een supermiddel!

Hoi,

ik ben ook van het najaar 2006 forum. Leuk jullie hier weer te treffen! Ik had ook al gereageerd op de kapotte billen met de maizena tip. Hier helpt het ook.

Hoe vinden jullie oudste de kleine??

He hallo allemaal,

Wat leuk om hier zoveel najaar mama's tegen te komen en we dus ook allemaal alweer een nieuw wondertje hebben.

Jojanneke is geboren 5 april 2008 en scheelt dus met Stijn 16 maanden. Het gaat zo goed met beide kindjes. Ze vinden elkaar heel interessant. Stijn is steeds kusjes aan het geven. Maar toch is hij wel eens wat jaloers, gister zat ik even met Jojanneke op schoot te kletsen en hij wijst op haar en loopt naar de box en zegt; joje box, box box. Toen ik haar niet in de box legde begon hij wel te pruilen. Maar goed verder gaat het heel goed.

Carina

Terug
Bovenaan