laaaang bruinverlies

Hee meiden,

Bedankt voor jullie reactie op mijn stukje over bruine drap... Tjee, die bruine drap lijkt het laatste jaar wel een rode draad in mijn leven (had ik ook toen ik zwanger was en een miskraam kreeg). Nu weer die drap dus... Morgen moet ik ongi worden en las dus dat jullie dit wel herkennen.. Toch wil ik mijn vraag nog een keer specificeren:

Wie van jullie heeft het echt al een week voor de ongi begint? Ik bedoel, dit is toch niet normaal, zolang voor de ongi al deze prut? Kan dit wijzen op een tekort aan progestron? Mijn luteale fase is behoorlijk lek! Dat blijkt!!!

Lara

Heee Lara,

Volgens mij is het gewoon oud bloed, en hoef je je daar niet zo heel veel zorgen om te maken!! Dat kan gewoon voordat je ongi gaat worden. Hoop natuurlijk dat je het niet wordt.

Liefs Mick

hoi Lara,zoals Mick al schreef is het ook volgens mij oud bloed,ik heb dit ook een hele periode gehad voordat ik zwanger raakte en een mk kreeg,en ook soms wel 4/5 dagen van te voren,maar je kunt toch gewoon even een echo laten maken,kunnen ze gewoon even kijken of alles schoon is.
Veel succes
Liefs
Snoop

Gutemorgen fraulein LaLara,

War gemutlich gestern, na!
Wie geht's? Haben die rote devils sich schon angemeld? Hoflich nicht....

Is het bij jou ook roodachtig bruin of alleen bruin? En bestaat het ook uit slijmachtige prut?
Sorry voor de onsmakelijke details, grls!

Ik ben het met Snoop eens, misschien kun je terecht bij je gyn. zodat hij/zij je meer kan vertellen cq geruststellen met een echo?

Spreek je snel weer,
sterkte! Liefs Suus

PS pinkhouse = WOW! Kloddertje hieerrrrrr!

Hoi Lara,

Ik heb dat ook regelmatig gehad. Dat het bijna een week voor je ongi al begint. Het is volgens mij inderdaad oud bloed. En omdat je baarmoeder zich klaar maakt om het baarmoederslijm af te stoten (of zoiets), komt dat er eerst uit. Het kan volgens mij geen kwaad. Het is alleen lastig en je hebt het idee op deze manier extra lang ongi te zijn.

Ik had het trouwens ook toen ik bleek zwanger te zijn (met kort daarop een miskraam).

Maar ik kan er ook geen pijl op trekken bij mezelf, soms heb ik er wel last van en soms niet. Maar dat het al een week voor je ongi is, klinkt mij niet vreemd in de oren.

Ik hoop dat je maar weer snel duidelijkheid hebt!

Liefs,
Anne

hoi lara,
ik hoop dat t nog bij bruin is gebleven?
bij mij is t meestal 3 dagen van tevoren, soms stopt t een dag voor de ongi (en daar trap ik vaak in...) en dan komt de dag daarna de ongi echt op gang. meestal ook meteen goed.
de vorige keer had ik roze slijm vanaf dag 7 na het ei den toen kwam er 3 dagen voor de ongi het bruine. ik weet niet meer precies of t in elkaar over liep of dat er een paar dagen tussen zat, maar t was wel bizar vond ik...ik lees nu van anne dat ze t ook had toen ze zwanger bleek te zijn. anne, bedoel je dat je dat bruine spul had voor je nod? of erna? ik denk dat ik deze vraag binnenkort ns bij het zwangeren forum neerleg. ik wil wel graag weten of t nou echt altijd mis is als ik dat bruine krijg of dat t ook raak kan zijn. hoef ik niet 3 dagen extra te stressen...
liefs, lis

Terug
Bovenaan