Laag Hb gehalte ondanks ijzertabletten.

Ik ben gisteren bij de verloskundige geweest en ondanks het slikken van ijzertabletten was mijn Hb lager geworden. Nu hebben ze bloedgeprikt bij het lab. wat onderzocht wordt.
Ik ben benieuwd of daar iets uitkomt en wat dat dan betekent.
Verder is de baby al flink ingedaald (maar dat had ik al gevoeld) en alles goed.

Fijn dat met beeb alles goed is.
Bij mij werkte die ijzertabletten ook niet, ik kon er ook niet tegen.
Heb via gyn 2x een ijzerinfuus gehad (net dropwater hihi) maar ook dat werkte niet.
Mijn HB blijft aan lage kant.
Ook bij mij hebben ze bloed geprikt, ik krijg vrijdag daar de uitslag van. Kunnen ze uitzoeken hoe t komt dat je de ijzer afbreekt, zei ze.
We zullen zien.
Heb je er veel last van??
Ik moet op tijd eten, soms zie ik sterretjes (sinds deze week) maar verder geen probleem ermee.

Sterkte meis

Liefs

Hoi Reisa

Hoe ver ben je nu in de zwangerschap dan?
Omdat je baby al ingedaald is.
Ik ben gisteren voor controle geweest en toen zei de gynecoloog dat het bij een tweede kindje langer kan duren voordat het indaalt en misschien gebeurd het pas, op moment als de vleizen zijn gebroken.
En hoe is het bij jou Reneke is het al ingedaald?

Groetjes Willy

@ Willy, ik ga morgen naar de gyn en dan hoor ik of de beeb is ingedaald. Ik denk zelf van wel, aangezien ik de beeb veel minder voel en ik soms bij lopen idee heb dat de beeb er uit gaat floepen haha.
Volgens vk was de baby al beetje ingedaald, maar nog niet volledig. We zullen zien.

@ Reisa

Hoe voel je je?

Liefs

Reisa en Reneke kunnen jullie mij vertellen hoe je voelt dat de baby is ingedaald je krijgt dan indalings weeen is dit zelfde als harde buiken?
Ik ben voor 2 jaar 1/2 geleden van mijn dochter bevallen, maar ik kan mij niet meer herinneren hoe dat voelde.
en heb je uitslag al binnen Reisa?

Groetjes Willy

De uitslag heb ik nog niet binnen, en alleen als er iets bijzonders is dan belt de verloskundige. Ik voel me prima, een beetje moe, maar met 35 weken is dat niet zo gek. Bij de zwangerschap van Renske was mijn Hb nog maar in de 3 en zelfs toen was ik alleen moe, verder niets bijzonders.
Bij het indalen van Emma en Renske heb ik alleen was steken gevoeld, nu echt last gehad van weeen, geen harde buiken dus, maar echt zoals oefenweeen zijn.
Een tweede of volgende baby hoeft idd. niet in te dalen, maar dat deed Renske als tweede ook en ook nu is de baby volgens de verloskundige al flink ingedaald. Zoals ik begrepen heb kan een tweede of volgende makkelijker terug, maar dat hoeft niet te gebeuren.

De uitslag heb ik nog niet binnen, en alleen als er iets bijzonders is dan belt de verloskundige. Ik voel me prima, een beetje moe, maar met 35 weken is dat niet zo gek. Bij de zwangerschap van Renske was mijn Hb nog maar in de 3 en zelfs toen was ik alleen moe, verder niets bijzonders.
Bij het indalen van Emma en Renske heb ik alleen was steken gevoeld, nu echt last gehad van weeen, geen harde buiken dus, maar echt zoals oefenweeen zijn.
Een tweede of volgende baby hoeft idd. niet in te dalen, maar dat deed Renske als tweede ook en ook nu is de baby volgens de verloskundige al flink ingedaald. Zoals ik begrepen heb kan een tweede of volgende makkelijker terug, maar dat hoeft niet te gebeuren.

Terug
Bovenaan