Laag HCG ?

<p>Bloedtest gehad. Helaas HCG <2..</p><p>31 dec gemeenschap gehad. 5 januari ovulatie en 10 januari 2 druppels bloed verloren, ik dacht aan innesteling.. Paar dagen ervoor ook enorm misselijk/hongerig geweest. Maar helaas....</p>

Die data klinken helaas ook wel een beetje onwaarschijnlijk... Een innesteling komt volgens mij op zn vroegst op dag 6 na ovulatie voor. En zwanger worden 5 dagen na gemeenschap kan natuurlijk wel maar ook die kans is vrij klein. Ik herken het lezen van symptomen in die weken na je ovulatie erg goed. Maar als je iets heel graag wilt kun je ook dingen gaan voelen en verwachten die niet aannemelijk zijn. Bloedverlies kan helaas ook om andere redenen komen. Bijv. door de gemeenschap.

[quote quote=10283333]Die data klinken helaas ook wel een beetje onwaarschijnlijk… Een innesteling komt volgens mij op zn vroegst op dag 6 na ovulatie voor. En zwanger worden 5 dagen na gemeenschap kan natuurlijk wel maar ook die kans is vrij klein. Ik herken het lezen van symptomen in die weken na je ovulatie erg goed. Maar als je iets heel graag wilt kun je ook dingen gaan voelen en verwachten die niet aannemelijk zijn. Bloedverlies kan helaas ook om andere redenen komen. Bijv. door de gemeenschap.[/quote]
Ja echt jammer. De vorige zwangerschap had ik ook paar druppels bloed en erna exact dezelfde symptomen als nu, alleen toen wel zwanger. 

Terug
Bovenaan