laag pitje.

hoi allemaal.

iedereen die zwanger is heel erg gefeliciteerd!!
wij zijn 7 mnd. bezig zwanger te worden. en ik heb besloten dat ik me er minder mee bezig ga houden. ik ga niet meer tempen en elke dag kijken of het slijm al doorzichtig is. ik maak me zelf gek met het steeds maar bezig zijn met zwanger worden. ik hoop dat het me gaat lukken.
zijn er eigenlijk meer meiden die ook dit besluit hebben genomen?
groetjes nikky.

Niet te geloven, het is raak!! Kan het echt nog niet geloven maar er staan echt twee streepjes, ben ruim overtijd en heb de symtoompjes dus............. Ik moet het even kwijt, papa kan ik het pas donderdag vertellen want die zit in het buitenland, wil het niet over de telefoon doen, is onze eerste. En als ruggesteuntje voor die vrouwen die al een tijdje bezig zijn, ik ben al ruim 2.5 jaar niet meer aan de pil en mijn linker eileider zit potdicht (heb hiervoor in februari dit jaar nog een kijk operatie ondergaan ter bevestiging). Het is dus mogelijk, ben zo happy, hoop natuurlijk dat alles goed gaat maar vertrouw gewoon op dat wat moet zijn en wil verder alleen maar genieten!! Oh, wat mooi.........

Hoi Nikky,

Ik weet precies wat je bedoelt!!!
Ik begin dat nu ook te krijgen, wij zijn 6 mnd bezig en waarschijnlijk komen we in aanmerking voor IVF/ISCI maar dat weten we over 1 maand.

Ik wil niet op de manier een baby maken, wil het graag op de natuurlijke manier doen en als het echt niet anders kan dan zullen we toch wel moeten.

Ik zit nu ook te denken om alles los te laten, niet meer te tempen en ook geen gedwongen sex meer te hebben.

Ik begrijp je echt GOED.

succes.

Hai Nikky,

Wij zitten nu in de vierde ronde, maar na drie maanden van nadenken erover had ik het opeens helemaal gehad. We waren bezig met Ovulatietesten en slijm controleren etc. en het lukte desondanks niet hoewel ik me elke maand zwanger voelde en dacht het te zijn. Ik keek ook veel op de site hier.
Deze maand heb ik geen dagen meer geteld en we zien het allemaal wel. Ik heb zoiets van": we zien wel en we nemen in ieder geval de tijd tot kerstmis om zwanger te worden. Het komt vanzelf. Het is echt heerlijk, want het gedwongen vrijen was echt niet leuk meer.
Het is echt fijn zo en als het zover is, dan komt het vanzelf!
Succes en veel plezier ook met LEVEN!
Esther3.

Hallo!!
Ik begrijp wat je bedoelt en wij zijn pas voor de derde maand bezig..Ik merk dat ik er teveel mee bezig ben en dat maakt me niet vrolijker (zolang het nog niet gelukt is). Ik vind het leuk om op dit forum te lezen, maar daar hou ik het ook bij. Ik ga niks meer berekenen ofzo. Over 2 maanden studeer ik af en daar wil ik al mijn positieve energie in steken! Ook al zijn we nog maar kort bezig, ik weet dat ik toch niet kan bepalen wanneer het zover is en ik maak mezelf daardoor gek als ik er veel aan denk.Heel veel liefs!

Hoi,

ik heb me al vele malen voorgenomen om me niet meer zo bezig te houden met zwanger worden, maar het lukt gewoon niet. Ik wil zo graag een kindje. Daarnaast zijn we al 17 maanden bezig. Ik wordt al bijna 34, dus ik heb echt het gevoel dat ik op moet schieten. Dat maakt het er allemaal niet makkelijk op.
Als je daarnaast nog iets anders belangrijks te doen hebt, zoals afstuderen, een nieuw huis bouwen etc., dan kun je je gedachten ook op iets anders richten. Ik heb voor iedereen die het lukt niet aan zwanger worden te denken veel bewondering. Ik wens je in ieder geval veel succes.

Groeten, Bianca

Terug
Bovenaan