Laagliggende placenta

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Er waren hier meer meiden met een laagliggende placenta.....nou ik heb vandaag de zoveelste echo (inwendige) gehad en het is nu goed!!!
Dus erg blij dat het geen geplande keizersnede hoeft te worden en ik in principe gewoon thuis mag gaan bevallen, va 37 wkn dan natuurlijk.
Hoe is het met de anderen??

Groetjes, Judith
35+3

Gelukkig maar.
Bij de pret echo (30 wkn) dachten ze bij mij dat de placenta "voor de uitgang" lag, maar de vk deed daarna een echo en zei dat dat niet zo was. wel een opluchting.
"gewoon" bevallen is geen pretje, maar ik heb toch liever geen keizersnee.
Groetjes
Inge
36-4

Heeeee, Judith, GEFELICITEERD!!!!!!
Bij mij hetzelfde verhaal, met 32 weken lag 'ie nog voor de uitgang en met 35 weken was 'ie ineens miracaleus omhoog geschoven. Ik had er dus echt niet meer op gerekend. Dus ik ben (net als jij) blij, blij, blij. Ook lag beeb in een stuit en 2 dagen voor de 35 wkn  echo  is beeb zelf nog effe gedraaid.
Nu ligt beeb helemaal klaar voor "take-off" Helemaal ingedaald, ik ga wel in het zkh bevallen, omdat dat hier gebruikelijk is. En vindt het ook wel fijn, omdat onze dochter niet vanzelf kwam. Kreeg weeenopwekkend infuus en ze is met de vacuumpomp gehaald.

Groetjes Miriam (36+5)

Hoi Miriam,

Jij ook gefeliciteerd dus!! Erg geruststellend gevoel toch wel....ik had er ook al niet meer op gehoopt inderdaad. Bij 32 weken dacht ik...ff een echo, zal wel goed zijn en toen viel het vies tegen. Nu allebei meer geluk dus!
Succes met de laatste weekjes.

Groetjes.

Hoi Mamajudy,

Wat goed nieuws zeg!
Gelukkig is het toch goed gekomen.

Liefs An 36 weken en 1 dag

Terug
Bovenaan