laagliggende placenta

Hallo meiden

Bij de 20 weken echo kwamen ze er achter dat ik een laagliggende placenta heb
Zijn er nog meer meiden die dit te horen hebben gekregen en zo ja voel je zo nu en dan ook een soort 'druk" onderin je buik?

Groetjes mij

Hallo

Ik heb ook een laagliggende placenta, maar voel geen verschil met mn vorige zwangerschap. Ik heb ook geen last van druk onderin, maar dat wil niet zeggen dat jij het daar wel van hebt.
Vraag het de vk idd, zij weten het het beste.

Groetjes

Hallo Nassoe

Ik hoor van mensen uit mijn omgeving als je een laagliggende placenta hebt je dan niet op de natuurlijke wijze kunt bevallen weet jij hier iets vanaf?

Groetjes mij

Je kunt allleen niet op een natuurlijke manier bevallen als de placenta voor de uitgang ligt, zegmaar.. Dus het ligt eraan waar de placenta zit. Overigens heb ik begrepen dat dit in de laaste maanden nog wat kan veranderen, dat hij verder omhoog groeit.
Als de placenta echt voor de baarmoedermond ligt, dan kan je baby er natuurlijk niet door. Maar je moet het maar even met de vk opnemen hoe ze dan controleren of dit het geval is of niet, dat weet ik niet... Misschien maken ze nog een echo aan het eind van de zwangerschap (met 36 weken ofzo)  om eea te controleren? Ik heb er geen persoonlijke ervaring mee hoor!
groetjes
klarie

Terug
Bovenaan