laagliggende placenta

Hallo,

Gisteren de 20 weken echo gehad.
Nu ligt mijn placenta een beetje laag naar beneden.
Niet veel maar een heel klein beetje.
Wie heeft ervaring dat dit weer omhoog trekt en toch gewoon kan bevallen?
Ben wel bang dat dit niet gebeurt en ik toch een keizersnede moet. Hier zit ik echt niet op te wachten.

Gr Regina
 
Hoi,
Ik heb dit keer ook een laagliggende placenta, zolang hij niet voor de in/uit gang ligt kun je gewoon normaal bevallen.
Daarnaast gaat hij vaak tot 30wk nog wat hoger liggen!
Groetjes MJ
 
hoi
ik kreeg bij mijn eerste met 18 weken een bloeding daardoor kwamen ze er achter dat de placenta heel iets voor de uitgang lag Maar bij 25 weken was het alweer netjes met de rest van de baarmoeder omhoog gaan liggen En dus ben ik einde van de rit ook gewoon normaal bevallen
Hoop vioor je dat dat bij jou ook gebeurd Succes
 
Hoi, mijn placenta ligt voor en in het begin van de zwangerschap behoorlijk laag. Inmiddels is hij behoorlijk omhoog gegroeit. Zolang de afstand tussen de placenta en de baarmoedermond minimaal 2 cm is mag je normaal bevallen. Succes ermee.
 
Hoi, mijn placenta ligt voor en in het begin van de zwangerschap behoorlijk laag. Inmiddels is hij behoorlijk omhoog gegroeit. Zolang de afstand tussen de placenta en de baarmoedermond minimaal 2 cm is mag je normaal bevallen. Succes ermee.
 
Bij mij was dat ook het geval bij de 20 wkn echo.
En nu heb ik gister met 30 wkn een controle echo gehad mbt die placenta en alles was goed.
Bij de meeste dames draaid de placenta gewoon weer omhoog.
 
Terug
Bovenaan