Laagliggende placenta

Hey dames,

Vraagje met de pret echo bleek dat ik een laagliggende placenta heb, nu verwachte zij dat ie nog wel omhoog ging komen.. Maar zit me toch dwars
mijn zus heeft het ook gehad veel bloedingen gehad ziekenhuis in ziekenhuis uit en uiteindelijk heeft me zus zoveel bloed verloren dat ze bewusteloos raakte en me nichtje met spoed met 35,5 week gehaald moest worden.
Wie heeft en/of ken iemand die dit ook heeft gehad en dat het toch wat beter afliep.
 
Beste Dromertje,

Ik had ook een laagliggende placenta deze is inderdaad omhoog gegaan tijdens de zwangerschap. Inmiddels wordt onze zoon over 8 weken alweer 1 jaar. Als je het niet vertrouwd kan je altijd je gyn of verloskundige bellen.

Heel veel succes met je zwangerschap

Groetjes Joyce (september 2012 mama)
 
Ik weet niet hoeveel weken je nu bent...?
Bij de 20 weken echo zagen ze bij mij ook een placenta die misschien voor de uitgang lag, maar tijdens de laatste echo met 30 weken bleek deze een heel eind omhoog te zijn gekomen. Hopelijk kan dit je een beetje geruststellen...?
 
Gehele zwangerschap laagliggende placenta gehad Inc bloedingen bij inspanning. Dit maakte dat ik al bij 14 weken therapeutisch moest werken. ( zit in de zorg) bij de bevalling teveel bloedverloren, ruim 2 liter. Bloedtransfusie moest, maar deze heb ik geweigerd. Binnen enkele weken weer de oude en ik teken ervoor als ik weer zoon bevalling krijg.
 
ik leg het volgende week voor bij de verloskundige en over 2weken heb ik de 20weken echo en dan word er toch naar gekeken en gemeten hoe laag hij precies ligt.

met de pret echo lag de kleine met het neusje er in en lag ten hoogte van me rechter lies
 
Ik had het ook, kreeg met 24 weken iets wat bloedverlies... met 35 weken wat hij helemaal omhoog getrokken en ik ben gewoon vaginaal bevallen met een super bevalling van 3,5 uur...
 
Ik had het ook met 20 weken echo maar bij de echo rond 31 weken was het helemaal voor de u!itgang weg. dus kan nu gewoon natuurlijk gaan bevallen. zou me er nu nog niet druk om maken ze checken dit allemaal erg goed
 
Terug
Bovenaan