laarzen

A

Anoniem

Guest
als je zwanger bent is het dan verstandig om op laarzen te lopen met hakken?
of kun je dat beter niet doen.
heb het wel eens ergens gelezen dat je op platte zolen moet lopen.

groetjes aan alle zwangere vrouwen.

Gewoon lekker op blijven lopen hoor. De reden dat ze zeggen dat het niet 'mag' is dat je dan eerder rugklachten zou krijgen. Als je rugklachten krijgt, merk je dat vanzelf, en kan je alsnog overstappen op gympen. je zult merken dat naarmate de zwangerschap vordert, je zelf meer behoefte gaat krijgen aan platte zolen.

Je merkt inderdaad zelf snel genoeg wanneer hakken echt niet meer gaan. Ik moet er persoonlijk nu niet meer aan denken om op hakken te lopen.

Groetjes,
Wietske

Ja sorry hoor maar heb iets anders gehoord.  Denk ook dat inderdaad rigklachten ermee te maken hebben. Maar ik had gehoord dat het beter was niet op hakken te lopen omdat tijdens je zwangerschap je gewrichten wat slapper worden en je meer kans hebt om iets te verzwikken enzo.
Maar denk wel dat als je gewend bent op hakken te lopen, je dit moet blijven doen hoor. Maar had dit in ieder geval ook gehoord.

Liefs Kirsten

Dat klopt, dat had ik ook gehoord, maar goed dat merk je ook snel genoeg. Ik had met 16 weken het geoel dat ik niet meer stabiel liep. Dus vanaf toen heb ik de hakschoentjes achter in de kast geschoven (snif).

groetjes,
Wietske

Inderdaad merk je het zelf wanneer het niet meer prettig is.
Ik voelde me al snel te lomp om op hakken te lopen. Terwijl ik normaal altijd op hakken loop omdat ik nogal klein ben. Even later kreeg ik last van mijn bekken dus vanaf toen gingen mijn schoenen met hak definitief de kast in. En heb zelfs nieuwe schoenen moeten kopen omdat ik alleen maar schoenen had met een hak.

Groetjes, Ris

Terug
Bovenaan